Gå til innhold

One Call lanserer "redningspakke"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hm... kan ikke si at jeg ringer får 170 minutter i måneden, ringer kanskje på det meste 10-20 minutter på det meste. men det er bare rundt den tiden jeg skal på speidermøter :hmm:

 

det som er og forblir billigst for oss som ringer veldig lite er egentlig kontantkort

 

Jojo, men da er jo ikke dette tilbudet myntet på deg på noen som helst måte.

Lenke til kommentar

Hmm, virker kjekt det der. Har også talkmore fastpris nå, men telefonbruken min har gått en del ned i det siste så bruker nok ikke mer en 1500 minutter på en måned og er jo med gratis sms og slikt også. Kan kanskje være greit å skifte til det der :) Kjekt å ikke ha binding på telefonen sin å bare kunne skifte abbonnement når det passer :p

 

Ole Marius: Med mindre man bruker kontantkort for å holde styr på hvor mye man ringer for så vil nok et abbonement uten månedavgift som regel være billigere enn kontantkort siden de har lavere priser på ringing og sms.

Endret av Pivotal
Lenke til kommentar

OneCall leier hos Network Norway, men de har ikke dekning utenfor de største byene i Norge. Derfor har Network Norway en avtale med Telenor som gjør at du som kunde hos OneCall som igjen er kunde hos Network Norway har tilgang til Telenors mobilnett (både GSM og 3G). Et SIM-kort fra OneCall vil prioritere Network Norways nettverk, men du kan endre dette manuelt så den kun bruker feks Telenors mobilnett.

 

I samme meny kan man som regel også endre hvilke mobilnett mobilen skal benytte. Feks har jeg valg Telenor og kun GSM. Dette gir meg bedre dekning og batteritid, men lavere internetthastighet og talekvalitet.

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
OneCall leier hos Network Norway, men de har ikke dekning utenfor de største byene i Norge. Derfor har Network Norway en avtale med Telenor som gjør at du som kunde hos OneCall som igjen er kunde hos Network Norway har tilgang til Telenors mobilnett (både GSM og 3G). Et SIM-kort fra OneCall vil prioritere Network Norways nettverk, men du kan endre dette manuelt så den kun bruker feks Telenors mobilnett.

 

I samme meny kan man som regel også endre hvilke mobilnett mobilen skal benytte. Feks har jeg valg Telenor og kun GSM. Dette gir meg bedre dekning og batteritid, men lavere internetthastighet og talekvalitet.

 

Tusen takk, da ble jeg svært mye klokere!

Lenke til kommentar
150 sms og 15 mms høres jo greit ut, men 1500 ringeminutter!! Det er jo 50 minutter hver dag i snitt. 25 MB er alt for lite, en 10 dobling må til - minimum.

 

Men uansett, det begynner å lukte fisk. Må prøve dette, teste dekning og sånn :)

 

Vel, sleng på et 200 MB abbo til 200,- pr mnd, så er du nesten i mål. :)

 

Jeg ringte iallefall One Call med en gang jeg så denne nyheten, og "Full Pakke" trer i kraft fra 1. des hos meg. :)

Endret av christer-R
Lenke til kommentar
Får bare håpe de ikke gjør noe av samme vrien som da de innførte fastpris på fri bruk av ip-telefoni. Da var det fri bruk for 299,- som etter noen måneder plutselig ble omgjort til 300 minutter til mobiltelefon. Lureri.

 

Ser de har lagt ned ip-telefonisatsingen sin forøvrig.

 

Olav

 

One Call er nok på tur ned i det norske markedet. De klarte ikke holde det de lovet, og mange problemer knyttet til deres ab. gjør at jeg nå rømmer "hals over hode!" fra selskapet. Mulig de er billigst, men man må da for pokker kunne forlange litt kundeservice innimellom. Så nå er jeg atter en gang Chess-kunde :) Og jeg blir ikke å anbefale One Call lengre.

Lenke til kommentar
OneCall leier hos Network Norway, men de har ikke dekning utenfor de største byene i Norge.

 

I samme meny kan man som regel også endre hvilke mobilnett mobilen skal benytte. Feks har jeg valg Telenor og kun GSM. Dette gir meg bedre dekning og batteritid, men lavere internetthastighet og talekvalitet.

Nå eies jo OneCall av Network Norway. ;)

 

Hvordan kan du få bedre dekning og batteritid av å låse deg til Telenor? Mobilen velger vel det nettet som har best dekning dersom du er innenfor Network Norways sone.

 

One Call er nok på tur ned i det norske markedet. De klarte ikke holde det de lovet, og mange problemer knyttet til deres ab. gjør at jeg nå rømmer "hals over hode!" fra selskapet. Mulig de er billigst, men man må da for pokker kunne forlange litt kundeservice innimellom. Så nå er jeg atter en gang Chess-kunde :) Og jeg blir ikke å anbefale One Call lengre.

Hvordan kan du si de er på tur ned når kundemassen bare øker, samtidig som Network Norway bygger ut nettet sitt?

 

Hvilke problemer har du hatt med OneCall? Jeg har vært kunde der en god stund nå, og jeg har ikke opplevd noe negativt. :)

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...