Hedonism Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Jeg er enig med deg poe i at One Call har bedrevet dårlig kundebehandling i forhold til den aggressive markedsføringskampanjen de tidligere drev med "gratis gratis gratis" som stikkord, for så å klage over nettopp de som har brukt dem "gratis gratis gratis". Å kalle det svindel syntes jeg er å dra det litt langt, siden de står fritt til å endre sine priser innenfor rimelighetens grenser og etter de regler deres vilkår har satt. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Logoen er nok mer et eksempel på dårlig oppfinsomhet enn et plagiat. Men jeg synes det er drøyt å kalle det svindel, de bruker tross alt telefonen akkurat slik de har betalt for å bruke den. Men jeg skjønner jo selskapet på en måte. Alle isper har langt mindre kapasitet på nettene sine enn det de selger. De går ut i fra at ikke alle makser ut linjen sin samtidig, noe som stemmer rimelig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg