Gå til innhold

- Ikke alvorlig nok


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis Kripos skulle tatt alle de som er såkalt Pirater, kunne dem like så godt arrestert nesten hele norges befolkning!

Tror dem også har kjønt dette, og prioriterer derfor ting som virkelig betyr noe, og ikke om en eller annen amerikansk pop stjerne som ikke får "nokk" penger for det ny-sluppete albumet sitt!!!!

 

 

Open the eyes guys!!!!

Dei så e rike, må iche bli rikare!!! Synes Kripos prioriterer 100% rett når det gjelder denne saken.

Blir som å bite seg selv i halen, vis man skal ta de som laster deler filer/laster ned, 99% av alle folka gjør det jo! (gjelder heldigvis ikke absolutt alle folka)

 

STÅ PÅ Kripos!!!!!!! :new_woot: Men plis ikke ta så alt for mange fildelere :tease:

Endret av Heigren
Lenke til kommentar

Det er jo ikke noen direkte overraskelse, men jeg synes det er fint å få det bekreftet ved en uttalelse.

Dette er jo noe "alle" gjør, men de få som de eventuelt burde gå etter er de som driver profitt basert aktivitet på dette, alså tjener penger på å selge piratkopiert materiale. Da mener jeg ikke tenåringer som tar 10-20 kr for cd plate + bryet for å lage til venner og bekjente, men folk som driver organisert i stor skala.

Jeg synes det er fint at minst èn instans i det norske byråkratiet viser at de har noe mellom øra (ikke at jeg tror de andre ikke har det, venter bare på bevis :p), hvis de skal ta skattepenger fra oss får de bruke det til nyttige ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...