Gå til innhold

Vinterkamp mot Batman (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

godt vi kan knerte superman uansett da :D kan man ha dc vs dc kamper i spillet?

 

edit: feil tegneserie selskap :!:

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

Men hvordan er det mulig å jule Supermann? Kuleregn preller av ham som fluer, han har lasersyn, kan løfte Empire State Building sett at bygget ikke raser sammen når han gjør det, med røntgensyn kan han plukke ut svake punkter motstanderen, og han kan blåse en fyr til Himmalaya. Jeg spør igjen: Hvordan er det mulig å jule Supermann? Tviler på at hele MC-gjengen vandrer rundt med en klump kryptonitt i lomma....

Lenke til kommentar

Jaja...denne sjangeren har stått meir eller mindre stille sidan Virtua Fighter. Det er ein smule ynkeleg at måten dei no "utviklar" han på er å blande karakterar frå alle moglege "univers" som ikkje passar saman. Samurai/katana mot jedi/lyssabel, superkrefter mot kung fu-ferdigheiter...for meg blir dette berre tåpeleg. Dette gjer ingenting for å utvikle spela, og er berre eit opplagt marknadsføringstriks for å trekke til seg fans av forskjellige ting og skape interesse for nok ein oppussa versjon av det samme gamle spelet igjen.

 

Dette blir ekstra tåpeleg når dei må skalere karakterane til det ugjenkjennelege. Her skal vi til dømes få ein kamp mellom skodespelaren Johnny Cage, og den nærmast usårbare superhelten Supermann. Om desse karakterane skal implementerast på ein måte som er konsistent med tidlegare framstillingar, burde det bli ein temmeleg kort kamp. Eit anna døme: Yoda mot Mitsurugi. Korleis blokkerar du ein lyssabel, som skjer igjennom metall, med ein katana, som er laga av metall?

 

Som sagt, denne sjangeren har stått stille lenge. Det hadde vore mykje betre om MK-utviklarane hadde fokusert på å utvikle kamp- og kontrollsystem, eventuelt andre spelmekanismar. Om dei berre skulle legge til karakterar, ville det ha vore betre om dei utvikla nye karakterar i det universet MK-spela foregår i.

 

Kay

Lenke til kommentar
Kan aldri se for meg at dette spillet blir noe bra. De forrige spillene har jo vært ræv, bortsett fra MK1 og 2. For min del er det spesielt animasjonene som gjør at jeg styrer unna.

 

Hæ nå kødder du ? MK spillene i det siste har vært milevis foran Tekken, Dead or Alive når det kommer til animasjoner. Det er også blod og ekstra gameplaymuligheter ved at man kan skifte kampsport, bruke våpen, slenge folk inni farlige gjenstander. MK serien kan virke litt amatørlig, men Deception syns jeg virkelig var ganske kult. Følte virkelig dette var kampsport, ikke noe regnebueeffekter og koselige dyr, rett og slett hardcore slåssing.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Men hvordan er det mulig å jule Supermann? Kuleregn preller av ham som fluer, han har lasersyn, kan løfte Empire State Building sett at bygget ikke raser sammen når han gjør det, med røntgensyn kan han plukke ut svake punkter motstanderen, og han kan blåse en fyr til Himmalaya. Jeg spør igjen: Hvordan er det mulig å jule Supermann? Tviler på at hele MC-gjengen vandrer rundt med en klump kryptonitt i lomma....

 

:thumbup:

 

Dette spillet gir meg faktisk litt lyst til å prøve en genre jeg egentlig hater for alt i verden. Jeg får se om jeg kjøper det en gang det blir billig billig.

Lenke til kommentar
hehe, tegneseriehelter er gjerne så sterke eller svake som historia som skal fortelles, tilsier.

 

er ikke bare kryptonitt supermann er svak mot. magi har vist seg å være ganske så effektivt også...

 

Regner med at det blir integrert i historien dette med magi. Kanskje det svekker han slik at han ikke bare kan fly avgårde for så å fritere fienden på lang avstand. Kan bli spennende. Og litt teit. Men det er jo bare kos.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...