Gå til innhold

IE8 lar seg ikke fjerne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og at MS sin tette integrasjon av IE i OS-et medfører en betydelig risiko for slike "snags" er i realiteten ingen nyhet.

 

Synes ellers MS bør gjøre som de gjorde ved beta 1. Da laget de en VM (for Virtual Server) med IE8 som hadde en "prøvetid" på 4 mnd. Jeg har i alle fall brukt den til å teste IE8, så slepper jeg å kludre med oppsettet.

Endret av Bolson
Lenke til kommentar
Det har gått en hel time uten at noen har postet om hvor dårlig IE er, og at alle burde skifte til Opera/ Firefox. :ohmy:

Det meste er allerede sagt i andre tråder. Jeg er for å informere folk, men når de har fått alle fakta på bordet syns jeg at de skal få lov til å ta egne valg. Noen foretrekker IE, og skal få lov til det.

Lenke til kommentar
Funker det på Vista også? Er det 100% trygt?

 

om du tar turen innom Programs and features -> View installed updates -> og ser etter Windows Internet Explorer beta 2 og velger uninstall, så skal ting gå av seg selv.

 

PS. sorry at jeg tar det på engelsk, men jeg aner ikke hva de heter på norsk da jeg kjører engelsk Vista.

Lenke til kommentar
Det har gått en hel time uten at noen har postet om hvor dårlig IE er, og at alle burde skifte til Opera/ Firefox. :ohmy:

Hvorfor bruke IE når Firefox og Opera er bedre.. :p

 

Som webutviklier er jeg bare interessert i om IE vil støtte js og CSS bedre/etter W3C standard.. slik at vi i 2011 slipper å utvikle spesielt for IE8. Og da kan en kanskje droppe støtte for IE7. IE6 henger jo fortsatt som en hemsko for alle webutviklere.

Lenke til kommentar
Er det beta, så kan man risikere litt trøbbel. Det vet man jo. Jeg har installert ie8 beta2 og finner den foreløpig som et fremskritt når det gjelder ie. Raskere enn ie7 syns jeg.

Problemet er jo at i motsetning til betaer av for eksempel de fleste andre program så gjør ikke IE bare seg selv ustabil, men hele OS-et.

Lenke til kommentar
Er det beta, så kan man risikere litt trøbbel. Det vet man jo. Jeg har installert ie8 beta2 og finner den foreløpig som et fremskritt når det gjelder ie. Raskere enn ie7 syns jeg.

Problemet er jo at i motsetning til betaer av for eksempel de fleste andre program så gjør ikke IE bare seg selv ustabil, men hele OS-et.

 

om ??? når mener du vel? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...