Gå til innhold

Hvordan er det å være russ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er du 18 år og har folk du kan feire med er det garantert artig! Dere har jo en unnskyldning til å være animert en liten måned i strekk ;)

 

Å være russ uten å feire er drittkjedelig kan jeg fortelle deg.

 

Hahha ja det skjønner jeg. Men jeg skal liksom ikke være i en russegruppe, men det skal alle andre i klassen, så jeg bare vil vite hvordan akk det er.. Jeg fyller 18 om 5 måneder så jeg kommer hvertfall til å være det i russetiden.

Lenke til kommentar

Betyr det at du ikke har tenkt å gå ut og feste? Blir du bare å gå med russeklær på butikken, skolen etc?

Nei nei, jeg vil jo så klart feste. Det er bae at jeg ikke har noe russegruppe, eller har funnet ei som vil ha meg med, siden jeg ikke kjenner så mange der jeg bor.

Lenke til kommentar

Slitsomt og verkende kropp etter festing i dagevis og så får man lide resten av livet fordi man kastet bort titusener man kunne ha brukt til noe fornuftig senere. Maks stress i perioden hvor man skal komme seg raskt fra festingen slik at man kan prestere på eksamen.

Lenke til kommentar

Det er hva man gjør den til. For min del var den eneste forskjellen at jeg hadde på meg rød bukse. Jeg festet kun i helgene, noe jeg uansett gjorde hver helg fra før. Hverdagene var helt like. Studere til eksamen hadde jeg ikke gjort uansett om jeg var russ eller ikke, da jeg aldri har pugget til en eneste prøve i hele mitt liv.

 

Brukte bare 3000 kroner på russebil, og fikk igjen hele summen da vi solgte bilen etterpå.

Lenke til kommentar

Ganske sikker på at kvaliteten av russetiden avhenger av hvem du feirer den med. Jeg har hatt mulighet til å vare russ 4 ganger, men bare feiret den 1 gang. Den gangen var helt legendary for min del. Minner for livet. 

Amen!  :w00t:  absolutt! Hadde selv en magisk gjeng å feire tiden med, det var legendary og minner for livet her også.. ute å rullet hver dag.. skulle ønske jeg tok flere bilder fra den tiden.. :closedeyes:  husker så godt etter tryvann søndag morran lå vi i gresset utenfor Frognerseteren resaurant og kafe å så solen gå opp mens vi venter på at de skulle åpne 09...  de kan ikke anbefales uff den lille mini-baguetten for 95 kr var ikke verdt det! hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...