Gå til innhold

Massivt Knights of the Old Republic på vei? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

la oss se, min første tanke om et nytt star wars mmo, vel, jippie :-), et star wars mmo spill satt til den gammle republicens glans dager, neste tanke, huzzah, og utviklet av bioware, vel, dagens nyhet for min del.

 

jeg er fanatisk etter alt Star Wars :-). og siden jeg har mmo som min favorit sjanger, vel kun gode nyheter om dette for meg.

 

selv om jeg kan skjønne at mange ønsker et nytt single player knights of the old republic framfor dette, er begge deller en god nyhet for meg.

 

det eneste som kunne gjort dette bedre, både mmo og single player spill, nå det hadde gledet meg stort.

Lenke til kommentar

Da er det bekreftet at Lucasarts og Bioware faktisk SKAL lage et spill sammen. Hvorvidt dette faktisk er "kotor 3 mmo" må vi enda vente på, men siden det er lucas arts kan vi regne med at dette blir i det minste Star Wars relatert. Og når vi ser på at Bioware i mars kjøpte resurser for å lage nettop et mmo, så er det ganske åpenlyst at dette kan bli bra...

 

Les de offisielle nyheten her

Lenke til kommentar

Det er ett KRAV at de skal lage KOTOR 3 i singelplayer før noe annet! Jeg har mistet veldig mye av troa på lucasarts etter det valgte og slippe The Force Unleashed bare til konsoller! Hvis de lager ett mmorpg av/før KOTOR 3 nekter jeg og spillet ett LA game igjen! Jeg skjønner bare ikke hvorfor de er så forbanna dumme og ikke har lagd KOTOR 3 enda... Hvis det slippes i singelplayer kommer dette til og bli det mest solgte rpg spillet noen sinne!

Endret av FranzJeger
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...