Gå til innhold

SNIKTITT: Star Wars Jedi: Fallen Order


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke så veldig begeistret for det spillet her egentlig..

 

Alltid kult med en "underdog" vinkling, men her har du et så bredt univers som Star Wars.. også tvinges du til å spille stereotypen av generiske karakterer.

 

En menneskemann, hvit hud, mørkt hår, middels høyde, atletisk bygning og en slags "chosen one" enten pga ekstrem dyktighet fra trening/erfaring og/eller medfødte evner.

 

Skulle nesten tro dette beskrev hovedpersonen i over halvparten av alle spill laget.

 

Hvis vi kunne laget karakteren selv kunne vi spilt som en twi'lek jente, en zabrak fyr, en nautolan, rattataki eller en av de mange alternativene som finnes i Star Wars universet.

 

Men nå er jeg en som bryr seg mer enn snittet om å lage min egen karakter.. I tillegg til det er ikke denne ærean av Star Wars universet min favoritt. Foretrekker Old Republic ærean da det er mange Force users.

Ikke sånt tull som én Sith Lord i hel galakse, med én lærling..

Eller en håndfull Jedi i en hel galakse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skulle ønske jeg kunne dele samme begeistring for dette, men jeg er skeptisk. Jeg skulle helst ønske at vi kunne lage vår egen karakter, de kunne fortsatt laget et fullt SP Uncharted-stil spill, men mye av tiltrekningen for SW spill for min del er å kunne gjøre hva man vil, ta de valgene man selv vil, være snill eller slem. Jeg skjønner heller ikke greia med hvorfor alle protagonister skal ha en droid sidekick. Selge leketøy, antar jeg.

 

Og den største kritikken fra demoen jeg så: Hvordan i huleste kan han gå helt bananas med lightsaberen og likevel blir ingen lemmer kappet av?! En av stormtrooperne skulle jo blitt som Darth Maul der, kappet i to! Dette er ikke en liten fillesak altså. Ikke bra, Disney.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilken aldersgrense må man ha på et spill om man kan kappe hodet av et menneske, i forhold til et spill hvor du ikke kan dette?

 

Hvor mange har lyst til å spille en person som jobber på en restaurant i sw universet? De fleste har vel lyst til å spille som noen som gjør noe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...