Gå til innhold

Slutten på demokrati i USA, mot et åpent tyranni


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg har aldri skjønt hvorfor jeg skal skamme meg for å ha hvit hudfarge,

 

 

Hvem sier at du skal skamme deg over å ha hvit hudfarge?

 

 

Det pekes stadig på vestens historie når temaet innvandring kommer opp .... Jeg får følelsen av at rasisme er genetisk betinget og en synd bare hvite er skyld i. Fyller mørkhudede tilsvarende krav til å bli kalt rasister, kalles de ikke rasister med mindre det blir så tydelig at det kalles omvendt rasisme. Vet ikke om du er norsk, men om du er innvandrer fra en annen verdensdel har du ikke forutsetning for å forstå det for du utsettes ganske enkelt ikke for det. Innvandrerne er ikke de værste til å stemple heller, dette kommer fra et spesielt miljø med hvite mennesker, ofte referert til som "establisementet". 

 

Les det andre jeg skrev om Martin Luther, kanskje det gir deg et nytt perspektiv på hva dette egentlig handler om.

Endret av marius77
Lenke til kommentar

Jeg har aldri skjønt hvorfor jeg skal skamme meg for å ha hvit hudfarge,

 

 

Hvem sier at du skal skamme deg over å ha hvit hudfarge?

 

Det pekes stadig på vestens historie når temaet innvandring kommer opp .... Jeg får følelsen av at rasisme er genetisk betinget og en synd bare hvite er skyld i. Fyller mørkhudede tilsvarende krav til å bli kalt rasister, kalles de ikke rasister med mindre det blir så tydelig at det kalles omvendt rasisme. Vet ikke om du er norsk, men om du er innvandrer fra en annen verdensdel har du ikke forutsetning for å forstå det.

 

Jeg har opplevd mye mer og "hardere" rasisme fra folk som ikke er etnisk norske. De er mer rasistiske mot sine egne og nordmenn/hvite. Jeg har ikke noe imot å kalle en "nigger eller pakkis" rasist. Nå blir jeg vel rapportert for rasistisk ordlegging :p

 

Edit; Historisk sett, tusen eller tre år, så har hvite ikke stått for mer rasisme enn alle andre. Slaver, undertrykking og slik er en menneskelig ting. Det er ikke bare poteter (som vi kalles selv om poteter ikke er den hvite manns frukt) som har vært rimelig slemme oppigjennom.

Endret av 4 3
Lenke til kommentar

Tror vi er i nærheten av noe sånt som New world order her Gamasj  :rofl:

https://en.wikipedia.org/wiki/New_World_Order_(conspiracy_theory)

 

Ja, det er skummelt hvis dette stemmer, så jeg prøver å komme til bunns i hvem som er medlem av denne ordenen, hvordan de er organisert og hva deres mål er.

 

Foreløpig virker de ikke så veldig effektive da den hvite ridderen Trump vant valget, men det finnes kanskje en forklaring?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den informasjonen er så klart hemmelig.

Kennedy var på vei til å navngi medlemmene, men da gikk det som med alle som prøver seg på dette.

En is kule sendt fra månen.

 

The Bilderberg group, The tri-laterial commission, U.N, Unesco, The Freemasons, Skull and Bones & The Knights Templar.

Jeg kan så klart ikke gå mer inn i detalj.. selv om det er overskyet i dag kan det være klar himmel i morgen. Kan ikke ta sjansen.

 

Men vil takke o'store Trump for sitt arbeid mot denne verdens dominerende sammensvergelsen. Amen.

 

 ^

/_\

Endret av Noxhaven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

At det går på hvite og New world order er løgnen djevelen kommer med, hele greia er et skuespill for å få folk vekk fra sannheten. Dette går på tro. Alt jeg sier kan folk se med mindre de er blinde, Satan er naken. All politikk er falskt.

Så vi snakker ikke om en New World Order som er integrert og skjult inn i det amerikanske og norske samfunnet?

 

Jeg spør av oppriktig nysgjerrighet, for jeg klarer ikke helt å få rede på hva du og zeebra mener. 

Lenke til kommentar

 

At det går på hvite og New world order er løgnen djevelen kommer med, hele greia er et skuespill for å få folk vekk fra sannheten. Dette går på tro. Alt jeg sier kan folk se med mindre de er blinde, Satan er naken. All politikk er falskt.

Så vi snakker ikke om en New World Order som er integrert og skjult inn i det amerikanske og norske samfunnet?

 

Jeg spør av oppriktig nysgjerrighet, for jeg klarer ikke helt å få rede på hva du og zeebra mener. 

 

 

det de faktisk ser som de tolker som "new world order", er åndskreftene.. "new world order" er satans forfalskning/forvridning av hva det egentlig er, og det sklir nesten inn i new age, og da er spørsmålet slutten på hvilken tidsalder? jo det bibelen kaller "endetiden". her hauses det opp frykt og paranoia, mens bibelen sier at kjærligheten driver frykten ut. så kristne skal ikke være redde, for Gud har faktisk til syvende og sist kontroll og alt negativt og alt man går igjennom i dette livet gjør Gud til noe bra senere. En kristen med Gud på sin side kan ikke tape, det er umulig.

 

Efeserne 6:10-12 sier: "Til slutt, vær sterke i Herren og i Hans veldige kraft. Ta på full rustning av Gud, slik at du kan ta din stand mot Djevelens ordninger. For vår kamp er ikke mot kjøtt og blod, men mot verdens herskere, mot myndighetene, mot de kreftene i denne mørke verden og mot den åndelige ondskapens krefter i de himmelske riker "

 

Jesus ble korsfestet, de første kristne ble kastet til løvene eller brent levende i Rom. Kristendommens voldsomme fødsel, viser åndskampen som var til stede før kristen tro og full frihet fra djevelen begynte å bli noe folk flest kunne ta del av. Men jo værre Rom oppførte seg mot de kristne, jo mer sympati fikk romerne med dem, og jo fler kristne ble det. Og Martin Luther som med livet som innsats satt sitt preg på nordlige og vestlige deler av europa var et viktig skritt i den retningen. 

Endret av marius77
Lenke til kommentar

det de faktisk ser som de tolker som "new world order", er åndskreftene.. "new world order" er satans forfalskning/forvridning av hva det egentlig er, og det sklir nesten inn i new age, og da er spørsmålet slutten på hvilken tidsalder? jo det bibelen kaller "endetiden". her hauses det opp frykt og paranoia, mens bibelen sier at kjærligheten driver frykten ut. så kristne skal ikke være redde, for Gud har faktisk til syvende og sist kontroll og alt negativt og alt man går igjennom i dette livet gjør Gud til noe bra senere. En kristen med Gud på sin side kan ikke tape, det er umulig.

 

Efeserne 6:10-12 sier: "Til slutt, vær sterke i Herren og i Hans veldige kraft. Ta på full rustning av Gud, slik at du kan ta din stand mot Djevelens ordninger. For vår kamp er ikke mot kjøtt og blod, men mot verdens herskere, mot myndighetene, mot de kreftene i denne mørke verden og mot den åndelige ondskapens krefter i de himmelske riker "

 

Jesus ble korsfestet, de første kristne ble kastet til løvene eller brent levende i Rom. Kristendommens voldsomme fødsel, viser åndskampen som var til stede før kristen tro og full frihet fra djevelen begynte å bli noe folk flest kunne ta del av. Men jo værre Rom oppførte seg mot de kristne, jo mer sympati fikk romerne med dem, og jo fler kristne ble det. Og Martin Luther som med livet som innsats satt sitt preg på nordlige og vestlige deler av europa var et viktig skritt i den retningen. 

 

Så redningen er Donald Trump, den første ateistiske presidenten USA har hatt? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

det de faktisk ser som de tolker som "new world order", er åndskreftene.. "new world order" er satans forfalskning/forvridning av hva det egentlig er, og det sklir nesten inn i new age, og da er spørsmålet slutten på hvilken tidsalder? jo det bibelen kaller "endetiden". her hauses det opp frykt og paranoia, mens bibelen sier at kjærligheten driver frykten ut. så kristne skal ikke være redde, for Gud har faktisk til syvende og sist kontroll og alt negativt og alt man går igjennom i dette livet gjør Gud til noe bra senere. En kristen med Gud på sin side kan ikke tape, det er umulig.

 

Efeserne 6:10-12 sier: "Til slutt, vær sterke i Herren og i Hans veldige kraft. Ta på full rustning av Gud, slik at du kan ta din stand mot Djevelens ordninger. For vår kamp er ikke mot kjøtt og blod, men mot verdens herskere, mot myndighetene, mot de kreftene i denne mørke verden og mot den åndelige ondskapens krefter i de himmelske riker "

 

Jesus ble korsfestet, de første kristne ble kastet til løvene eller brent levende i Rom. Kristendommens voldsomme fødsel, viser åndskampen som var til stede før kristen tro og full frihet fra djevelen begynte å bli noe folk flest kunne ta del av. Men jo værre Rom oppførte seg mot de kristne, jo mer sympati fikk romerne med dem, og jo fler kristne ble det. Og Martin Luther som med livet som innsats satt sitt preg på nordlige og vestlige deler av europa var et viktig skritt i den retningen. 

 

Så redningen er Donald Trump, den første ateistiske presidenten USA har hatt? 

 

 

Det er akkuratt det som er poenget. Det er det han IKKE er, jeg tror ikke han er noe annet enn et forsøk på å konstruere en lynavleder for folk som istedet hadde gitt opp all politikk og tro på at det forandrer noe som helst, og heller lett andre steder etter en forklaring på hva som foregår, da spesielt bibelen.

 

Politikk må engasjere for at sirkuset skal holde på.

Endret av marius77
Lenke til kommentar

Det er akkuratt det som er poenget. Det er det han IKKE er, jeg tror ikke han er noe annet enn et forsøk på å konstruere en lynavleder for folk som istedet hadde gitt opp all politikk og tro på at det forandrer noe som helst, og heller lett andre steder etter en forklaring på hva som foregår, da spesielt bibelen.

 

Politikk må engasjere for at sirkuset skal holde på.

 

 

Så Trump er en del av de samme skjulte maktstrukturene i USA som vil hva egentlig...? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er akkuratt det som er poenget. Det er det han IKKE er, jeg tror ikke han er noe annet enn et forsøk på å konstruere en lynavleder for folk som istedet hadde gitt opp all politikk og tro på at det forandrer noe som helst, og heller lett andre steder etter en forklaring på hva som foregår, da spesielt bibelen.

 

Politikk må engasjere for at sirkuset skal holde på.

 

 

Så Trump er en del av de samme skjulte maktstrukturene i USA som vil hva egentlig...? 

 

 

Jeg tror ikke dette fungerer helt sånn du forestiller deg det. Vi som mennesker blir styrt av åndskreftene, de er en del av oss. Det er og noe av det kristne som har blitt frelst oppdager.

Endret av marius77
Lenke til kommentar

 

Jeg tror ikke dette fungerer helt sånn du forestiller deg det. Vi som mennesker blir styrt av åndskreftene, de er en del av oss. Det er og noe av det kristne som har blitt frelst oppdager.

 

Jeg blir litt forvirret, skjønner du, for zeebra sier at disse skjulte maktstrukturene er reelle og finnes og at Trump er redningen, mens du sier at dette er en av satans illusjoner. Begge to kan jo ikke ha rett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg tror ikke dette fungerer helt sånn du forestiller deg det. Vi som mennesker blir styrt av åndskreftene, de er en del av oss. Det er og noe av det kristne som har blitt frelst oppdager.

 

Jeg blir litt forvirret, skjønner du, for zeebra sier at disse skjulte maktstrukturene er reelle og finnes og at Trump er redningen, mens du sier at dette er en av satans illusjoner. Begge to kan jo ikke ha rett. 

 

 

Evt at begge har rett ... hvorfor skulle ikke folk som tjener djevelen ha gutteklubber? vi vet jo f.eks at hellfire club var reelt ... men ikke sikkert dette er så seriøst som zeebra tror det er. for ritualer, artige navn og diverse fjas, gjør deg ikke noe sterkere/svakere på ene eller annen måte, det eneste ved det er jo spenningen, og evt pengesummer som visstnok er en del av okkultisme. og det er klart når mektige menn møtes i sine klubber så blir det tatt viktige beslutninger

 

men mye av det her er jo bare avgudsdyrking med masse pomp og prakt og i den store sammenhengen er de som holder på med dette i den hensikten å tjene satan totalt irrelevante, for faktum er at de slikker en avgud som allerede er på vei til helvete opp etter ryggen. de velger å tjene satan for pengebeløp en kort tid. jeg ville mye heller være fattig og kristen, enn med i en sånn gjeng. om jeg så er en taper i dette livet her i disse folkenes øyne, så er jeg en vinner i lange løp.

Endret av marius77
Lenke til kommentar

Evt at begge har rett ... hvorfor skulle ikke folk som tjener djevelen ha gutteklubber? vi vet jo f.eks at hellfire club var reelt ... men ikke sikkert dette er så seriøst som zeebra tror det er. for ritualer, artige navn og diverse fjas, gjør deg ikke noe sterkere/svakere på ene eller annen måte, det eneste ved det er jo spenningen. og det er klart når mektige menn møtes i sine klubber så blir det tatt viktige beslutninger

 

men mye av det her er jo bare avgudsdyrking med masse pomp og prakt og i den store sammenhengen er de som holder på med dette i den hensikten å tjene satan totalt irrelevante, for faktum er at de slikker en avgud som allerede er på vei til helvete opp etter ryggen. de velger å tjene satan for pengebeløp en kort tid. jeg ville mye heller være fattig og kristen, enn med i en sånn gjeng. om jeg så er en taper i dette livet her i disse folkenes øyne, så er jeg en vinner i lange løp.

 

 

Problemet med din forklaringsmodell er jo at vi må legge til grunn for at Gud og djevelen eksisterer, og det har vi jo strengt tatt ingen bevis for. Vi har ingen bevis for at denne hemmelige, nazi-aktige organiserte maktstrukturen til zeebra eksisterer, den heller. Så foreløpig stiller dere litt svakt, begge to, men jeg er åpen for å endre oppfatning hvis det blir servert noen faktiske bevis for påstandene deres.  

Endret av Gamasj
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Evt at begge har rett ... hvorfor skulle ikke folk som tjener djevelen ha gutteklubber? vi vet jo f.eks at hellfire club var reelt ... men ikke sikkert dette er så seriøst som zeebra tror det er. for ritualer, artige navn og diverse fjas, gjør deg ikke noe sterkere/svakere på ene eller annen måte, det eneste ved det er jo spenningen. og det er klart når mektige menn møtes i sine klubber så blir det tatt viktige beslutninger

 

men mye av det her er jo bare avgudsdyrking med masse pomp og prakt og i den store sammenhengen er de som holder på med dette i den hensikten å tjene satan totalt irrelevante, for faktum er at de slikker en avgud som allerede er på vei til helvete opp etter ryggen. de velger å tjene satan for pengebeløp en kort tid. jeg ville mye heller være fattig og kristen, enn med i en sånn gjeng. om jeg så er en taper i dette livet her i disse folkenes øyne, så er jeg en vinner i lange løp.

 

 

Problemet med din forklaringsmodell er jo at vi må legge til grunn for at Gud og djevelen eksisterer, og det har vi jo strengt tatt ingen bevis for. Vi har ingen bevis for at denne hemmelige, nazi-aktige organiserte maktstrukturen til zeebra eksisterer, den heller. Så foreløpig stiller dere litt svakt, begge to, men jeg er åpen for å endre oppfatning hvis det blir servert noen faktiske bevis for påstandene deres.  

 

 

Da må du spørre Gud om bevis, for du vil ikke finne Gud i et laboriatorie, himmelen var aldri ment som et sted for professorer og nobellprisvinnere. Jeg fikk det da omsider, så rop på Jesus og si at du vil bli frelst.

Lenke til kommentar

 

Da må du spørre Gud om bevis, for du vil ikke finne Gud i et laboriatorie, himmelen var aldri ment som et sted for professorer og nobellprisvinnere. Jeg fikk det da omsider, så rop på Jesus og si at du vil bli frelst.

 

 

Så jeg skal spørre en ubevist gud om bevis på at han eksisterer? Det faller jo på sin egen urimelighet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Da må du spørre Gud om bevis, for du vil ikke finne Gud i et laboriatorie, himmelen var aldri ment som et sted for professorer og nobellprisvinnere. Jeg fikk det da omsider, så rop på Jesus og si at du vil bli frelst.

 

 

Så jeg skal spørre en ubevist gud om bevis på at han eksisterer? Det faller jo på sin egen urimelighet. 

 

 

rart hvor lettvint folk på dette forumet her avfeier Gud, vi skal liksom være så rasjonelle her.. men hvis du noengang f.eks har vært i en alvorlig ulykke, hvem ropte du på hjelp etter? hvem er det du setter ditt siste håp til?

 

mange er kanskje ikke i modus til å tenke over det her, men de har Gud i underbevisstheten, det ligger en slags forventning hos de fleste ivertfall til at det er noe som skjer etter dette livet her

 

og det er her jeg kommer inn, for jeg er her for å fortelle dere at dere har helt rett i de antagelsene, og at vi er forsont med Gud igjennom Jesus! men vi har også en motstander, som denne tråden her fokuserer på 

Endret av marius77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...