Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Er dette kviser, eller av barbering? (Bilde)


Crissy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enkelte folk reagerer slik på barbermaskiner, meg selv inkludert.  Jeg brukte barbermaskin en del i mine yngre dager, og jeg følte meg alltid sår i ansiktet etterpå.  Gikk etterhvert over til høvel.  

Ja har brukt høvel før, men da var det nesten enda verre....

Lenke til kommentar

 

Enkelte folk reagerer slik på barbermaskiner, meg selv inkludert.  Jeg brukte barbermaskin en del i mine yngre dager, og jeg følte meg alltid sår i ansiktet etterpå.  Gikk etterhvert over til høvel.  

Ja har brukt høvel før, men da var det nesten enda verre....

 

 

Da kan det være at du må lære deg å bruke høvel (?). Man skal barbere med hårvekstrettingen, ikke mot (unntatt på haken).

Denne guiden er fin: shave-map-beard-growth-2-e1459794392808.

Lenke til kommentar

 

 

Enkelte folk reagerer slik på barbermaskiner, meg selv inkludert.  Jeg brukte barbermaskin en del i mine yngre dager, og jeg følte meg alltid sår i ansiktet etterpå.  Gikk etterhvert over til høvel.  

Ja har brukt høvel før, men da var det nesten enda verre....

 

 

Da kan det være at du må lære deg å bruke høvel (?). Man skal barbere med hårvekstrettingen, ikke mot (unntatt på haken).

Denne guiden er fin: shave-map-beard-growth-2-e1459794392808.

 

Ja jeg gjør det, men blir allikavell meget rød og får sånne nupper

Lenke til kommentar

Er nok inngrodde hår. Nå har jeg ikke tilgang til bildene. Men om det er det så kan ett lurt tips være å barbere i dusjen for å så bruke en gel fra Kondomeriet som er for intimbarbering. Den kan brukes over hele kroppen!

Ja jeg har en sånn en liggende hjemme. Men kan da ikke brukes i fjeset??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...