Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Npen som har sett "jeremy Clarkson - the good, the bad, the ugly" ?

 

Anbefales. Holdt på å le meg ihjel Er halvannen time med dissing av amrikanske biler, og alt ahn sier er faktisk sant!. :p

Han prøvekjører biler, har løp med europeiske vs. amrikanske biler og prøver å finne ut hvorfor bilene dems er så utrolig dårlige.

 

 

Kan kjøpes på e-bay, amazon eller letes opp på lugubre sjørøversider.

Lenke til kommentar
Npen som har sett "jeremy Clarkson - the good, the bad, the ugly" ?

 

Anbefales. Holdt på å le meg ihjel Er halvannen time med dissing av amrikanske biler, og alt ahn sier er faktisk sant!. :p

Han prøvekjører biler, har løp med europeiske vs. amrikanske biler og prøver å finne ut hvorfor bilene dems er så utrolig dårlige.

 

 

Kan kjøpes på e-bay, amazon eller letes opp på lugubre sjørøversider.

7748911[/snapback]

 

Absolutt! :D

 

" I don't like what they call cars, I don't like their food, in fact there is were little I DO like about this country" :w00t:

Lenke til kommentar
Blåser liv i denne igjen, da vi nærmer oss premiæren for den nye sesongen av Top Gear :D

 

Ser voldsomt frem til de nye episodene, og er veldig spennt på hvordan Hamster er, om han er i go' gammel form eller er preget av ulykken.(Fysisk)

7744694[/snapback]

gleder meg også. har vært alt for lenge sia sist det har kommet no nytt top gear nå.

 

Hamster skal være helt frisk igjen sier de. gode nyheter altså.

 

ser dere sammenlignger autofil og top gear her. jeg selv likte autofil til å begynne med, men ettersom tida gikk, så msita de litt gløden, samt at de har begynt å gjøre alt mulig rart utenom å faktisk kjøre bil.

 

greit nok at de tester båter og traktorer og sånt, men det hører ikke hjemme i autofil. de burde heller laga en egen serie for alt det andre de driver med. eller i det minste prøve å gjøre det litt mer humoristisk, slik som de gjør i top gear.

 

ergo er top gear min klare favoritt. autofil har tapa seg så mye at jeg ikke gidder å se på det lenger, med mindre de skal teste noen spesielle biler.

Lenke til kommentar

Det går splitter nye episoder med Top Gear på BBC World noen ganger i mellom de tørre nyhetssendingene. Har ingen dager, eller klokkeslett i hodet siden jeg stort sett switcher på tv'en da jeg oppdager at det går. Jeremy Clarckson er en ganske festelig programleder, spesielt når han tester dritbiler.

Lenke til kommentar
Blåser liv i denne igjen, da vi nærmer oss premiæren for den nye sesongen av Top Gear :D

 

Ser voldsomt frem til de nye episodene, og er veldig spennt på hvordan Hamster er, om han er i go' gammel form eller er preget av ulykken.(Fysisk)

7744694[/snapback]

 

Hamster er tilbake i god gammel form igjen :D Han gjorde et TV interview (det første etter ulykken) på "Friday night with Jonathan Ross" like før jul der han forteller endel om ulykken osv. Du kan se det her:

 

Del1: http://www.youtube.com/watch?v=SqWFK8GB1Hc

Del2: http://www.youtube.com/watch?v=772KpokzjdE

Lenke til kommentar
En ting jeg er facinert over, er at han er kritisk til alle biler!

3946322[/snapback]

 

Grunnen er vel at han faktisk kan være kritisk til alle biler, for det finnes ikke den bilhandler med respekt for sitt eget merke som faktisk nekter Jeremy Clarckson ø kjøre en bil viss han ønsker å prøvekjøre bilen, dette fordi Herr Clarckson har en makt som Jan Erik Larsen aldri kan drømme om; Hva han sier er det samme som loven for enkelte, og nekter noen å la han prøvekjøre en bil og Jeremy nevner det, er det bilen og forhandleren det er noe i veien med, og i hvert fall ikke Jeremy.

 

Nekter noen derimot å la Jan Erik få prøvekjøre bilen spiller det ikke så stor rolle, ingen bryr seg likevel.

Derfor kan ikke Jan Erik være kritisk på samme måte, fordi han frykter at han da står uten biler, og står han uten biler til et bilprogram ... vel, han har jo fortsatt latteren.

 

 

:)

Lenke til kommentar
Blåser liv i denne igjen, da vi nærmer oss premiæren for den nye sesongen av Top Gear :D

Hva med å lage en egen tråd?

Jeg har tenkt på å gjøre det en stund, så da kan jeg vel ta på meg oppgaven.

EDIT: Nå har jeg laget den.

 

Npen som har sett "jeremy Clarkson - the good, the bad, the ugly" ?

 

Anbefales. Holdt på å le meg ihjel Er halvannen time med dissing av amrikanske biler, og alt ahn sier er faktisk sant!. :p

Han prøvekjører biler, har løp med europeiske vs. amrikanske biler og prøver å finne ut hvorfor bilene dems er så utrolig dårlige.

 

 

Kan kjøpes på e-bay, amazon eller letes opp på lugubre sjørøversider.

Den anbefales absolutt!

Anbefaler også de andre filmene hans (f.eks. Heaven and Hell, Hot Metal, Shoot Out).

 

Det går splitter nye episoder med Top Gear på BBC World noen ganger i mellom de tørre nyhetssendingene. Har ingen dager, eller klokkeslett i hodet siden jeg stort sett switcher på tv'en da jeg oppdager at det går. Jeremy Clarckson er en ganske festelig programleder, spesielt når han tester dritbiler.

Sikker på at de er splitter nye?

Nye som i at du ikke har sett dem før, kanskje?

 

Noen som forresten vet hvem "The Stig" er.

Ingen her vil jeg tro, men det må jo være noen som vet det. Det er en imponerende godt bevart hemmelighet.

Sjekk slutten på denne artikkelen som kom for noen dager siden:

Simon Britchford from Birmingham asks 'Are you the Stig from Top Gear?'

 

"(Pause) No comment. What we... (laughs) what Top Gear like about the Stig is the fact that nobody knows who it is. A lot of people think it's Damon Hill.

It is not one person."

Forresten så har jeg skikkelig lyst på noen kule Stig-T-skjorter. Bare synd de vipper over 200 kr, og blir så dyre.

 

Går det på Nrk1 eller 2? Og hvilket klokkeslett? Må prøve å følge med denne sesongen.

Det tar nok litt tid før den kommer til Norge. Den starter jo snart på BBC2.

 

 

Og til slutt: Trailer for den nye sesongen!

Endret av trulshe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...