Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Samboer flytter inn i leilighet. Økt leiepris.


GiveMeYourAnsware

Anbefalte innlegg

Asicman, så du mener at når en leier ut til én person i starten, så bør man likesågodt legge på 2.000 kr/mnd fordi det _kan_ komme en til hvis han finner en han blir samboer med?

 

Hvis du ønsker det så kan du gå ut med en annonsert pris som er 2000 mer enn hva du hadde tenkt til å ta høyde for ekstra utgifter for en evt. framtidig samboer.

 

Hvis husleien din blir annonsert med 2000 kr høyere pris enn tilsvarende boliger i nabolaget er din utfordring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får vel bare innse at leietager har absolutt alle rettigheter. Håper dog at jeg aldri starter å leie ut til regelryttere eller annet slikt faenskap. Har vel vært heldig hittil.

Håper det fortsetter :-)

 

Hvis man beholder tankegangen men omskriver litt blir utsagnet: "Håper aldri jeg trenger å forholde meg til noen som vet hvilke regler jeg trenger å forholde meg til".

 

Og hvis man beholder tankegangen, men ikke omskriver det så blir det akkurat det jeg har skrevet.. Eller hva? Og det var kanskje derfor jeg skrev akkurat det. Hadde jeg villet skrive noe annet hadde jeg fint klart å gjøre det selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...