Gå til innhold

Fable 2 - Albions borgere!


Leakim

Anbefalte innlegg

Heisan,

 

Denne tråden begynte med tittelen "Den store Fable 2 nedtellingen!", men nå som spillet vi alle har ventet på er sluppet endret jeg navn til "Fable 2 - Albions borgere!" (Fikk flertall i pollen for hva vårt nye navn skulle bli med 48 %)

Diskuter, del dine erfaringer og/eller still spørsmål angående spillet her! :yes:

 

 

fable2boks.jpg

 

 

Fable 2 ble sluppet i norske butikker den 24. okt 2008, og har du det ikke ennå er det sannelig på tide å gjøre et viktig innkjøp :cool:

 

Les Gamer.no's anmeldelse av Fable 2 her!

 

Har lagt ved en fil kalt "Fable 2 - Wallpapers og Concept Arts" som vedlegg. Her finner du som navnet forteller en samling av Wallpapers og Concept Arts fra Fable 2.

Fable_2___Wallpapers_og_Concept_Arts.zip

Endret av ~Leakim~
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som er litt digg med å ikke ha forhåndsbestilt er at det blir mindre folk som kjøper Fable 2 fysiskt i butikken ^^,

 

 

Til deg som lurte på screenshots er den noen her, forøvrig kan du søke etter gameplay-videoer på youtube og gametrailers.com

 

Fable 2 blir utrolig morsomt, skulle overraske meg vanvittig mye om det ikke blir et unikt og underholdende spill i toppklasse.

Lenke til kommentar

Venter selv på collector's utgaven, synd den ble strippet for litt innhold.

Gleder meg til å rulle inn i Albion med mine 2 500 000 kroner som jeg har tjent på uærlig vis i Fable 2 pub games. Man trenger visst godt over 100 millioner kroner for å få kjøpt det meste i spillet, men dette gir nok en morsom start.

 

Synd det ikke er idag det kommer!

Lenke til kommentar
Eg joiner tråden her. Gleder meg sjukt til Fable 2. Greit at 1'arn var noko kort, men atmosfæren var absolutt diggbar. Bør eg førehandsbestille spelet? Atm. bur eg i Trondheim og har forskjellege butikkar å velje mellom :)

 

Hvorfor ikke bare gjøre det? ;) Koster jo ingenting ekstra ;)

 

BTW: 7 Dager igjen nå :dribble:

Lenke til kommentar
Gleder meg :D Burde jeg kjøpe den vanlige utgaven eller den spesialutgaven? Hva er forskjellen?

 

 

tja si det, den vanlige er bare spillet, collecters ble jo ned strippa endel da.

men får med noe ingame comntent, er snakk om noe dungeons,våpen og armor.

så da er det bare og velge^^

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Gleder meg som en unge! dro fram og børsta støvet av 1rn idag, spilte det og det var skikkelig mimrestund ^^ selv om noe er ganske labert til tider så er spillet uansett bra for det :p Klarer ikke å vente til fredag. Laster ned Pub Games nå så jeg får tjent meg noen slanter før release ;p

Endret av Andum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...