Gå til innhold

Igjen: Kan vi ikke få en HTPC kategori


Ville du benyttet deg av en HTPC kategori?  

54 stemmer

  1. 1. Ville du benyttet deg av en HTPC kategori?

    • Ja og jeg ønsker en slik kategori
      31
    • Ja, men ser ikke behovet for det.
      5
    • Nei, men ser ikke noe problem med at en slik blir opprettet
      11
    • Nei og jeg ønsker ikke at en slik skal bli opprettet
      1
    • Ingen formening/vet ikke
      6


Anbefalte innlegg

Dette er det som dekker HTPC per dags dato:

Forum -> Hardware -> Hjelp til kjøp/salg av PC -> SFF-barebone og stue-PC

 

Meo. kun en undertittel til kjøp og salg - og hvorfor pokker er den samlet med SFF?

 

.. og ønsker man å diskutere TV-kort, ender man opp i en jungel av 3D-mark-show-off-tråder. Ang. kabinetter, så er man i modde-sage-lakke-verden.

 

*på mine knær*

 

Kan vi få en egen HTPC kategori?

Endret av Spragleknas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lagt til en poll og så får brukere si sin mening.

 

Eneste tanken jeg har i første omgang er jo at den nåværende kategorien (SFF-barebone og stue-PC) ikke akkurat har mye aktivitet.

 

Men som sagt, brukerne får komme med synspunkt og forslag her så vil det bli løpende vurdert :)

Lenke til kommentar

Tror mye av grunnen til dette er nevnt over:

Ligger "feil" - man ønsker gjerne å diskutere HW uten at kjøp/salg er rette kategorien.

 

Er ikke sikker alle har forstått at "SFF-barebone og stue-PC" er til HTPC bruk (og DET er forståelig).

 

 

Per dags dato bruker jeg AVForum for dette formålet - de har i hvertfall en egen kategor (m/underkategorier) til dette (skulle tro HW.no var enda mer relevant?). Blir rene lete-agendaen her.

 

Come on guys - VOTE!

 

:green:

Endret av Spragleknas
Lenke til kommentar
Tror mye av grunnen til dette er nevnt over:

Ligger "feil" - man ønsker gjerne å diskutere HW uten at kjøp/salg er rette kategorien.

 

Er ikke sikker alle har forstått at "SFF-barebone og stue-PC" er til HTPC bruk (og DET er forståelig).

 

 

Per dags dato bruker jeg AVForum for dette formålet - de har i hvertfall en egen kategor (m/underkategorier) til dette (skulle tro HW.no var enda mer relevant?). Blir rene lete-agendaen her.

 

Come on guys - VOTE!

 

:green:

8270671[/snapback]

 

Stemmer for harde livet!

Lenke til kommentar

Tja... hvor lenge må denne pollen gå for noe avgjøres?

 

Noen som har formeninger om inndeling?

 

Ser for meg:

 

HTPC

- Hjelp til kjøp og salg

- TV-kort

- Hardware generellt

- Kjøling og støydemping

- Diskusjon rundt signaler og tilbydere (GET, RiksTV etc)

- Mediacentrer software

- Diskusjon rundt codecer og drivere

- Annet HTPC relevant software

Lenke til kommentar

Det er ganske aktuelt med en egen HTPC kategori, men det vil ikke på det nåværende tidspunkt være aktuelt å ha underkageorier for HTPC. Til det er det ikke nok aktivitet og i tillegg så vil vi helst unngå å gjøre forumet enda mer kaotisk med enda flere underkategorier. Et steg ad gangen. Først en HTPC kategori og så evt senere splitter vi den opp om trafikken skulle bli såpass stor. :)

 

Diskuterer nå internt med moderatorteamet angående en omorganisering av Multimediakategorien og vil snart ta dette opp for forumstyret. I de foreløpige planene for den er det lagt til HTPC (som da ikke videresender en til "hjelp til kjøp/salg")

Lenke til kommentar

Var nå faktisk ikke klar over at vi hadde et HTPC forum. Grunnen til det er ganske klar, jeg tenker ikke kjøp/salg når jeg leter etter HTPC info/diskusjoner.

 

HTPC er i vinden og det er i høyeste grad hardware-entuiast-relatert, mer enn mange andre hovedemner under Hardware.no forumet.

 

Jeg legger min støtte til ihvertfall å få tenkt ut en annen plassering!

Endret av Fury
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...