Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Payback

 

Porter er en jævel. En kompromissløs jævel. De som står i veien blir knertet av Porter.

Samme hor mye makt eller penger du har Porter tar deg uansett.

 

Kjempemorsom film, mange kjappe replikker. Eneste eg ikke likte var scenen med hammeren og tåen uten å gå mer inn på det.

 

6/6

Endret av Aqidon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Collateral:

 

Filmens handling:

Vincent (Tom Cruise) er en iskald, beregnende leiemorder i eliteklassen. Max (Jamie Foxx) er en drosjesjåfør som til tross for sine store drømmer ikke har kommet noe sted. Denne skjebnesvangre natten må Max kjøre Vincent på hans neste oppdrag – en natt, fem stoppsteder, fem ofre og en flukt. To menns skjebner føres sammen, kolliderer – og forandres for alltid. Etter denne natten blir ingenting det samme…

 

Min mening:

Dette er ein meget god film, med meget stor underholdsningsverdi. Jamie Fox gjør ein utmerket jobb som taxisjåfør og Tom Cruise som leiemorder med grått hår.

8/10

 

 

Ray:

 

Filmens handling:

Ray er en fantastisk og inspirerende historie om både motgang og medgang. Filmen ble belønnet med to Oscar – bl. a. for Jamie Foxx’s (beste mannlige hovedrolle) utrolige innsats – og var nominert til ytterligere fire, bl. a. for beste film. Fra den beskjedne starten til den internasjonale anerkjennelsen, vant Ray Charles over umulige odds, og forandret musikken for mange tiår fremover.

Ray er en underholdende, livfull og uforglemmelig film som kombinerer en fengslende historie med skuespillerprestasjoner i verdensklasse og strålende musikalske innsatser.

 

Min mening:

Filmer om musikk er ikkje den filmtypen eg liker best, men denne filmen har nok endret litt på mitt syn på filmer om musikk. Anbefales!

7.5/10

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Endelig en bra Tom Cruise film...

6448095[/snapback]

 

Hva mener du?

 

Top Gun

The Color of Money

Born on the Fourth of July

The Firm

Mission: Impossible

Jerry Maguire

Magnolia

Vanilla Sky

Minority Report

 

Listen er lang den.

Lenke til kommentar

Inferno

 

Katastrofefilmer er vanligvis katastrofalt dårlige, bare se på filmer som Armageddon, Independence Day og Godzilla. Inferno er intet unntak, selv om denne filmen opererer med et mye mindre budsjett. Og det merkes. Effektene er veldig dårlige, noe som gjør en middelmådig film bare mer latterlig.

 

Igjen trues LA av noe, og denne gangen en enorm hetebølge som kan ta livet av alt og alle. Heldigvis har vi en barsk lege til å redde dagen sammen med en vakker kvinne, og regissøren har også klart å surre inn en kjedelig bi-historie om noen tyver som stjeler noe spenn. Det hele er forutsigbart og klisjeefylt, selv om det innimellom finnes en viss underholdning. Et annet pluss er at den ikke spesielt patriotisk.

 

Uansett kan jeg ikke anbefale en såpass svak katastrofefilm.

 

3/10 :nei:

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke se noen restriksjoner angående type film, derfor:

 

Dorina - Ass Ball (HD-kvalitet)

 

Det er (mest sannsynlg) Dorina som spiller hovedrollen i denne 18min lange kortfilmen. Den handler om en ung kvinne og hennes søken etter sin egen seksualitet. Rollen er meget godt spilt, og det er tydelig at hun både legger sjela og følelsene inn for å få dette så realistisk som mulig. Rollefiguren er en fan både av de vaginale og anale gleder, noe som kommer tydelig fram når man ser lekene hun bruker. Først er det fingrene som får jobben, men hun går senere over til SmartBalls som hun bruker analt. Disse kulene skal gi en behagelig "klikkefølelse" når man går". En dildo blir også tatt i bruk, både på klitoris og delvis inn i selve vaginaen. Etterhvert blir hun mer opphisset, og poserer villig med rumpen mot kamera. Mens hun fortsatt bruker fingre og en dildo trekker hun den ene kulen ut av anus. Etter lydene å dømme oppnår hun nytelse ved denne utvidelsen av ringmuskelaturen. Hun fortsetter sådan sittende, og stimulerer seg vaginalt mens hun brygger opp til en orgasme. Klimaks er umulig å ikke kjenne igjen, da lyden øker proposjonalt med hennes nytelse. Under selve orgasmen trekker hun ut den 2. kulen fra anus, og forlenger dermed den deilige følelsen et par sekunder. Etter dette er hun tydelig utslitt, og puser med seg selv.

 

Alt i alt en god film, som får deg til å tenke. Den setter virkelig ting i perspektiv. At orgasmen så ut til å være ekte er også veldig positivt.

 

9/10

 

 

 

Ja, jeg så Edward Scissorhands her en dag også. Den var helt fantastisk. Depp i sin beste rolle noensinne.

 

10/10

Endret av Nemo}
Lenke til kommentar
Jeg kan ikke se noen restriksjoner angående type film, derfor:

 

Dorina - Ass Ball (HD-kvalitet)

 

Det (mest sannsynlg) Dorina som spiller hovedrollen i denne 18min lange kortfilmen. Den handler om en ung kvinne og hennes søken etter sin egen seksualitet. Rollen er meget godt spilt, og det er tydelig at hun både legger sjela og følelsene inn for å få dette så realistisk som mulig. Rollefiguren er en fan både av de vaginale og anale gleder, noe som kommer tydelig fram når man ser lekene hun bruker. Først er det fingrene som får jobben, men hun går senere over til SmartBalls som hun bruker analt. Disse kulene skal gi en behagelig "klikkefølelse" når man går". En dildo blir også tatt i bruk, både på klitoris og delvis inn i selve vaginaen. Etterhvert blir hun mer opphisset, og poserer villig med rumpen mot kamera. Mens hun fortsatt bruker fingre og en dildo trekker hun den ene kulen ut av anus. Etter lydene å dømme oppnår hun nytelse ved denne utvidelsen av ringmuskelaturen. Hun fortsetter sådan sittende, og stimulerer seg vaginalt mens hun brygger opp til en orgasme. Klimaks er umulig å ikke kjenner igjen, da lyden øker proposjonalt med hennes nytelse. Under selve orgasmen trekker hun ut den 2. kulen fra anus, og forlenger dermed den deilige følelsen et par sekunder. Etter dette er hun tydelig utslitt, og puser med seg selv.

 

Alt i alt en god film, som får deg til å tenke. Den setter virkelig ting i perspektiv. At orgasmen så ut til å være ekte er også veldig positivt.

 

9/10

6449955[/snapback]

 

Beste anmeldensen noensinne :D Nesten så jeg må se den selv :!:

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Katastrofefilmer er vanligvis katastrofalt dårlige, bare se på filmer som Armageddon, Independence Day...

 

Og med det kommer jeg ikke til å bry meg om dine anmeldelser lenger :dontgetit:

6449890[/snapback]

 

Hvis du liker klisjefullt Hollywood-crap på sitt verste med masse patriotisme, elendige kjærlighetshistorier og kjedelige karakterer alt innpakket i syltynne historier og forutsigbare "vendinger", så får det være ditt problem.

Lenke til kommentar
Katastrofefilmer er vanligvis katastrofalt dårlige, bare se på filmer som Armageddon, Independence Day...

 

Og med det kommer jeg ikke til å bry meg om dine anmeldelser lenger :dontgetit:

6449890[/snapback]

 

Hvis du liker klisjefullt Hollywood-crap på sitt verste med masse patriotisme, elendige kjærlighetshistorier og kjedelige karakterer alt innpakket i syltynne historier og forutsigbare "vendinger", så får det være ditt problem.

6449989[/snapback]

 

Pøh forutsigbart og klisjefylt kan rettes opp med 3kg action og litt humor, noe begge hadde :thumbup:

 

Ta det for det det er vet du! Man leier ikke en SciFi film hvis en vil ha noe realistisk f.eks...

Lenke til kommentar
Katastrofefilmer er vanligvis katastrofalt dårlige, bare se på filmer som Armageddon, Independence Day...

 

Og med det kommer jeg ikke til å bry meg om dine anmeldelser lenger :dontgetit:

6449890[/snapback]

 

Hvis du liker klisjefullt Hollywood-crap på sitt verste med masse patriotisme, elendige kjærlighetshistorier og kjedelige karakterer alt innpakket i syltynne historier og forutsigbare "vendinger", så får det være ditt problem.

6449989[/snapback]

Nå får du buksevann av SteffyBoy, Manx og resten av banden.

 

wh1te: Du glemte den desidert beste Cruise-filmen: Eyes Wide Shut.

 

Dorina-anmeldelsen var godt skrevet, Nemo}. Mulig jeg skal gi filmen litt oppmerksomhet.

Lenke til kommentar

Pat Garrett and Billy the Kid

 

Er dette Once upon a time in the west?, eller the good the bad and the ungly? nei.

Men det er faen meg ikke langt unna.

jeg så 2005 spesialutgaven som tydeligvis skal være den som er mest tro til hvordan Director'n ville ha den. Filmen er oversakende nok ganske trist når Garrett må skyte seg gjennom alle han skjente fra sitt gamle liv. Sammen med Dylan's musikk blir dette ganske streke sener, spesilet med Knockin' On Heaven's Door, som ble laget for denne filmen.

Den er også ganske voldlig, det finnes andre filmer fra samme tid som har minst like høy bodycount, men denne er mer grafisk og fokuserer mer på volden enn andre filmer fra den tiden.

Dette er helt klart en av de beste amerikanske Western filmene der ute.

 

9.999999999999/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...