Gå til innhold

Iphone 3G Sperrert til netcom


Anbefalte innlegg

Har en iphone 3G som er sperret til netcom, har hatt den i 4 mnd, og er rett og slett lei av netcom, synes det er s¨å dårlig at det ikek er mulig, bruker egentlig djuice siden det er fri friends som sparer en del av penga mine pga jeg tekster veldig ofte ...

men nå får jeg ikke brukt det siden det er sperret til netcom.

Så jeg lurer på hvordan jeg får åpnet iphonen gratis!

 

Jeg har lest litt rundt og prøvd litt og litt , men får ikke til.

 

Iphone 3G

Baseband 05.12.01

Bootloader 06.02

 

Noen som kan hjelpe meg?

 

Noen som vet når den nye unlocken for den basebanden kommer ut?

 

Takk så mye!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

om du har nyeste firmware så får du ikke låst den opp, uten å gå gjennom Netcom...

(Før de har cracket den nye firmwaren)

 

Av nysgjerrighet, hva er egentlig så dårlig at det ikke er mulig med Netcom..?

For meg er ingenting så bra som Netcom, ingen dekker mine behov så godt som de...

Endret av Tore
Lenke til kommentar

jeg prøvd å gå på netcom sin hjemmeside og prøvd å fått fikset det, men det vil ikke funke...

Noen som kan vær så snill å gjøre det for meg?

 

takk så mye

 

 

Det er korrekt det som er sagt tidligere - dersom du kun ønkser å åpne telefonen og ikke bryte avtaletiden får du fikset det gratis ved å ringe til Netcom kundesenter på 05050. Ha imei klart. De trenger imei får å bestille opplåsing. Du får ikke tilgang til å låse opp telefonen på Netcoms hjemmeside selv ettersom abonnementet er i avtaletid. Hva slags abonnement er det du har hos Netcom? sms-pakke?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ring til netcom på 05050, tast tallet 3 (som er iPhone tekniskgreia),si du vil få låst opp iPhonen din og gi de imei-nummeret og telefon. Tast *#06#, så får du det opp i displayet.

De gjør dette kostnadsfritt, og det kan på hverdager fikses på dagen (om du ringer tidlig i hvert fall, tror det stenger kl 17 eller 16 der de bestiller låsekoder fra) eller så det blir ordnet dagen etter.

Endret av Isilme
Lenke til kommentar

men , jeg har kjøpt iphone av en kompis, han husker ikke hvem navn det er registert på eller nr :s hva skal jeg gjøøre?

Han husker ikke hvem telefonen er registrert på, og hvilket nummer (IMEI eller vanlig telefonnummer?) den har? Jeg hadde vært veldig skeptisk til å kjøpe en slik telefon, med mindre han har vist deg kvitteringen.

Lenke til kommentar

Han husker ikke hvem telefonen er registrert på, og hvilket nummer (IMEI eller vanlig telefonnummer?) den har? Jeg hadde vært veldig skeptisk til å kjøpe en slik telefon, med mindre han har vist deg kvitteringen.

 

Høres jo litt halv-stjålet ut. Men er den stjålet i Norge, så skulle IMEI-nummeret ideelt sett være svartelistet i Norge. Jeg har forresten lagt merke til endel telefoner til salgs på eBay UK hvor det står at telefonen ikke fungerer i UK. Pussige greier ...

:hmm:

 

 

Hvordan kan man unngå å vite hvilket telefonnummer ens egen telefon har? Tar 30 sekunder å finne nummeret og slå opp i Telefonkatalogen på nettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...