Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Banner N-4K0 for vi er glade i tørrfisk.😋😋
  3. Vi tar patent på brev skrevet med usynlig blekk.
  4. N-4K0 er nede på havnen, og det har vi også heldigvis.
  5. Vi ønsker dere alle sammen, en fin og god lørdagsmorgen.❤️❤️
  6. Vi har kost oss med frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊😋😋
  7. Vi ønsker dere alle sammen, en Godlørdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰
  8. ^fmj

    FOTBALL-VM 2026

    Kapp Verde! Uruguay må være VMs store skuffelse.
  9. ^fmj

    Korsryggplager

    Det er fordi det er en del ting som er helt ute på viddene. Behandling av spedbarn for kolikk for eksempel. Posisjonen kiropraktikken har i Norge er merkelig og uforståelig.
  10. I dag
  11. Formel 1 kan jeg se litt på, resten av det der er snoozefest for min del, skal jeg være ærlig, spesielt wrestling har jeg aldri forstått hvorfor folk liker.
  12. 27 682
  13. 8427
  14. N-4K0

    Bannetråden v3

    Banner Cia for æ e nordlæning æ, kossn e det med dæ, e du fostra opp på tørrfesk sånn som æ?
  15. Jeg tar patent på å skrive oppned.
  16. 1 time og 7 minutter siden.
  17. Cia er nede på havna og det er noe jeg heldigvis har til gode å oppleve.
  18. 27 683
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...