Gå til innhold

IPB3.0 oppgr.:Det nye designet på diskusjon.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er alltid "elendig" når det er noe nytt. Det har vært like mye klager hver gang noe nytt har kommet på siden. Det er fremdeles "feil" som henger igjen på HW.no og prisguide.no(mener jeg), men her på forumet har man mulighet til å velge skins. Et av skinsene som skal komme er et som ligner mest mulig på det gamle. Og de er lvedig tøyelig for å lage flere. Selv mene rjeg det er alt for tidlig å klage på design midt i utviklingen. I alle fall når det kommer maange fler muligheter..

 

Edit: Om det er noen som hører på brukerene sine er det diskusjon.no/tek-nettverket. Så jeg syntes vi skal gi de en liten dag eller to før vi klager over hvor elendig det er.

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

det er vel egentlig ikke noe med det nye designet borsett fra alle er vant til de andre designene, og blir "vanskelig" å bli vant med dem.

 

Jeg overlever designet, men jeg overlever ikke at spoiler og mine inlegg ikke funker!

Enig med deg der, jeg kan også vende meg til designet, men jeg håper de fikser spoiler, mine innlegg og gå til siste innlegg funksjonene.

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er det ikke lenger et skin som har "mine innlegg", "siste 24" etc som en toppmeny? Det var veldig behagelig å ha forumet i full bredde og samtidig ha tilgang til disse valgene i toppmenyen...

 

Ellers vil jeg si at designet ser greit ut, litt slitsomt at det er tekstfargen som i all hovedsak forandrer seg når man skifter mellom de forskjellige temaene, blir fort ubehagelig å lese.

 

En annen ting er at det blir litt lite kontrast mellom de forskjellige rammene, hvertfall på det temaet jeg sitter i nå (ip.board)

 

/Espen

Lenke til kommentar

Jeg bruker opera. Alle quotene fungerer ikke, dvs at innlegg med quotes viser koden istedenfor en ramme.

 

Feks: QUOTE(Ekko @ 18/02-2010 : 15:51) <{POST_SNAPBACK}>

 

EDIT:Rettelse, gamle quotes i andre tråder. Slik som skippy sni i denne tråden noen innlegg oppe ser pen ut.

 

 

Ellers likte jeg det gamle såpass godt at jeg foreløpig ikke kan se noen fordeler.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...