Gå til innhold

Mozilla kårer beste Firefox 3-utvidelser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

intressant, men de to viktigste for meg er vel ordliste (Selv om de er nasjonale og ikke når opp i toppsjiktet) og Webmail notifier (støtter de fleste vanlige mail tjenester og viser et brev og et tall for antall mail i hjørnet, og klikk gir autopålogging ;))

 

Men når det gjelder ad-block, hvilken server er best? jeg har pleid å bruke easylist(usa), men er ikke helt fornøyd med den...

Lenke til kommentar

Mine Extensions:

- Adblock Plus 0.7.5.5

- autoHideStatusbar 0.4

- BBCode 0.5.2.4

- Better YouTube 0.4.3

- BugMeNot 2.0

- CustomizeGoogle 0.75

- Extended Statusbar 1.2.8

- Fasterfox 2.0.0

- fireform 0.6.3

- FireFTP 1.0.2

- Fission 1.0

- FlashGot 1.0.5

- Menu Editor 1.2.6

- MR Tech Toolkit (formerly Local Install) 6.0.1

- Norsk Bokmål ordliste 2.0.10.0

- oldbar 1.2

- ReloadEvery 3.0.0

- Tab Preview 0.3

- Text Link 2.0.2008052801

- Tiny Menu 1.4.9

- Titlebar Tweaks 1.8.0

- UI Tweaker (Formerly Toolbar Cleanup) 1.7.0

- Update Channel Selector 1.0.3

- URL Fixer 1.4.3

- User Agent Switcher 0.6.11

 

Syns ikke de Mozilla valgte virket veldig nyttige.

Lenke til kommentar
Helt utrolig at ikke Ordliste og noe alla Adblocker eller Noscript eller sxipper kom med i toppen. Men men hver har sin smak, og de dommerne har sikkert mye mer kvalifisert smak enn meg :D

 

Hehe... Tviler vel på at de hadde kåret Adblocker siden denne fratar sider en hel haug med annonsekroner, du vet, money talks :)

 

Edit: Jeg er selvfølgelig helt enig med deg, Adblocker er helt nydelig. Dette er noe jeg skjelden ofrer en tanke før jeg setter meg ved en fremmed data og surfer litt, reklamen tyter frem overalt :ermm:

Ang. servere så bruker jeg også Easylist, den funker for meg.

Endret av oldboy
Lenke til kommentar
Callout: Operativsystemets meldinger tilgjengelig for nettsider.

Denne kan lett missforståes. På engelsk står det: "This extension makes the notification services of the Operating System available for web pages and Greasemonkey scripts."

Altså, operativsystemets meldingstjeneste blir tilgjengelig for nettsider og Greasemonkey scripts.

Det vil si: støtte for Growl på Mac OS X og Windows notifications for Windows brukerne.

Slik det er skrevet i artikkelen ser det ut til at dette programmet gjør det motsatte, altså, at den gir nettsider og Greasemonkey scripts tilgang til meldinger fra Operativsystemet...

Lenke til kommentar
Helt utrolig at ikke Ordliste og noe alla Adblocker eller Noscript eller sxipper kom med i toppen. Men men hver har sin smak, og de dommerne har sikkert mye mer kvalifisert smak enn meg :D

Ordliste er innebygd og Noscript er bare tullegreie for paranoide. Noscript førte også til at jeg dreit meg ut da jeg sendte en mail til Aftenposten om at bestilling av abonnement fra nettsiden ikke fungerte i Firefox.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...