Gå til innhold

Kulturo: Aronofsky lager RoboCop


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi bør være takknemlige for dette.

Alternativet kunne vært Michael Bay.

 

Som har laget en av de beste filmene noensinne ?

 

Uuuhhh...

 

Uansett. At Darren Aronofsky muligens skal regissere denne ser jeg ikke på som noe negativt. At Peter Jackson skulle lage Ringenes Herre var for mange helt på jordet for bare noen år siden - og vi så jo hvordan det ble. Aronofsky lager knallgode filmer, dog er de veldig... originale. Blir spennende å se hans tolkning av RoboCop.

Lenke til kommentar

Det som er skummelt her er jo ikke at RoboCop i seg selv tyder dårlig, eller at Darren er en dårlig filmmaker. Aronofsky har laget tre mesterverk av dimensjoner, men faktum er at samtlige tre skrev han selv fra bunnen og det er helt og totalt hans egne verk. Her får han en haug med rammebetingelser på kjøpet som kanskje kan være til hinder for han.

 

Det er hva man kan bekymre seg for, ikke at jeg har troen på det. Men det er i så fall nå han skal vise at han kan ta en kjent figur og gjøre en bra jobb. Det har han aldri før vist.

 

RfaD er min definitive favorittfilm og jeg elsket Pi og The Fountain, det gjør Aronofsky til en av mine absolutte favorittregissører, jeg skulle helst sett at han fortsatte med de originale filmene sine. RoboCop har i mine øyne ikke potensiale til å noensinne kunne bli like bra, ergo er det nødt til å bli en nedtur egentlig.

Lenke til kommentar
Vi bør være takknemlige for dette.

Alternativet kunne vært Michael Bay.

 

Jeg elsker Aronofsky sine filmer, men ville helt klart valgt Michael Bay foran han til en slik type film. Om det da er snakk om en oppfølger av noe slag. Bay er overlegen når det kommer til action.

 

Om det er snakk om en remake eller en "ny start" for Robocop (a la Batman Begins) så lover det nok langt bedre med Aronofsky. Så lenge han får kreativ frihet og ikke blir bundet slik Findus skrev over. Det kommer jo an på hvor ettertraktet og mye pondus Aronofsky har. Han er ingen blockbuster-regissør så det er et merkelig, men tøft, valg om dette ryktet stemmer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...