Gå til innhold

Google-feil avslører navnet ditt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor dere legger ut en såpass detaljert guide til hvordan man gjør det. Det er ikke meningen at noens personlige opplysninger skal kunne fås gjennom en Gmail addresse. Hva hjelper det å vite hvem som har addressen din? Og hva skal du med navnet til den som spammer deg? Den eneste gyldige grunnen må være om noen sender deg uhyggelige meldinger, og jeg tror ikke det er så mange av dem.

Lenke til kommentar

Trodde de greiene her funka slik at de som fant hullet sier ifra, og hvis de møter døra så truer de med å gi ut Proof of Concept programmer / scripts. For da å legge enda mer press på dem.

 

Men her ser det vist ut som de bare har kjørt rett over google denne gangen gitt =P

Lenke til kommentar
Det her er vel det navnet som uansett dukker opp om man sender epost til noen? I så fall er det jo et navn man ØNSKER at mottakere skal se, og ikke noe man prøver å holde hemmelig?

 

Så.. jeg ser ikke helt det store problemet egentlig..

Skulle akkurat til å skrive det samme selv.
Lenke til kommentar

Et scenario jeg kan se for meg er at spammere kan sende "personlig" spam, noe som sikkert får flere til å gå på: "Hei Asle Ommundsen, vi har et supert tilbud på penispiller til deg i dag!", i stedet for "Hei aommundsen..."

Endret av PT
Lenke til kommentar
Det her er vel det navnet som uansett dukker opp om man sender epost til noen? I så fall er det jo et navn man ØNSKER at mottakere skal se, og ikke noe man prøver å holde hemmelig?

 

Så.. jeg ser ikke helt det store problemet egentlig..

Men det navnet dukker jo bare opp til de man faktisk sender epost til. Ikke fritt tilgjengelig for alle andre. Det er her problematikken ligger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...