Gå til innhold

Nye The Sims-spill til høsten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skuffende. Når The Sims 3 er så nært hadde jeg håper de hadde fokusert på det i stedet for å prøve å tjene litt raske penger på en da en expansion til The Sims 2. Man kan jo nesten begynne å undre om de lager spillene raskt med lite egentlig innhold for å kunne gi ut expansioner på rekke og rad. Hva hadde dere sagt om noen andre hadde gjort noe lignende? Skjønt vi har jo Half-Life 2 episodene... ;)

Lenke til kommentar

Suprise, melkekua er ute å går igjen. The Sims går i alle fall ned i historien som tidenes mest melkete produkt som finnes. Men i typisk EA stil skal det melkes til kua ber om nåde og jurbetennelse ikke engang kan holdes borte med sterkeste medikamenter på markedet. Da blir den kunstig insiminert og tvunget til å presse ut en oppfølger før den nådeløst blir slaktet.

Lenke til kommentar
...og folk klager over at det kommer en del forskjellige Guitar Hero-varianter.

 

Greit nok det, men GH kommer ikke jevnlig med en ny expansion med noen få måneders mellomrom. Dessuten er det vel ikke noe forskjell på et nytt GH og en hvilket som helst annen oppfølger? ;)

 

Men nok om det, vi er ikke her for å diskutere GH.

Lenke til kommentar
Uansett hvor mye folk klager og sutrer så selger de nye tilleggspakkene som hakka møkk, og faktisk, de fleste som kjøper de blir fornøyde.

 

Så hvorfor skal vi da sitte her inne, og klage?

 

Kommer ann på publikummet som kjøper, om de er fornøyd med at det kommer 1 pakke vær 3dje månde som gir dem like mye nytt som flotøren i doskåla så fint for dem, skjuler likevell ikke det faktumet at dette er et melkeprodukt som overgår Tine.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
(...)Dessuten er det vel ikke noe forskjell på et nytt GH og en hvilket som helst annen oppfølger? ;)

Kanskje misforstod jeg hva du prøvde å si her.

 

Uansett, hver "oppfølger" til GH har jo et sett med nye sanger? Blir ikke det noe a-la det samme som The Sims, nemlig nytt innhold?

Lenke til kommentar
(...)Dessuten er det vel ikke noe forskjell på et nytt GH og en hvilket som helst annen oppfølger? ;)

Kanskje misforstod jeg hva du prøvde å si her.

 

Uansett, hver "oppfølger" til GH har jo et sett med nye sanger? Blir ikke det noe a-la det samme som The Sims, nemlig nytt innhold?

 

Tja, hva med alle sportspillene som Fifa og de der? Nytt år, nytt navn på enkelte av spillerne, full pris. :) Men om vi holder oss til GH kan vi laste ned sanger fra nettet om vi vil uten at vi trenger kjøpe en jevnlig ekspansjon. GH3 ble for øvrig laget fra grunnen av og av noen andre folk, og GH4 vil blandt annet ha flere instrumenter og slikt. Det er litt mer enn en ny sofa eller et kjøleskap. ;)

Lenke til kommentar

Som nevnt over finnes det utallige spill som omtrent blir gitt ut "igjen". Sportspillene til EA.

Et annet eksempel er Football Manager, som strengt tatt ikke hadde trengt flere små endringer i form av et "nytt" spill, det kunne holdt med patcher. Men det gir jeg f*** i, for jeg elsker spillserien, og kommer til å kjøpe det neste FM uten å nøle :p

Akkurat som folk som liker sims-spillene, sikkert kommer til å fortsette å kjøpe de, nesten uansett hvor mange "nye" spill som kommer ut.

Viser bare at det fortsatt er et marked for de.

 

EDIT: tilleggspakkene selges ikke til full pris ;)

Endret av Anti LFC
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...