Gå til innhold

Demo: Devil May Cry 4 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv spillt dette på PS3 og hadde det rimelig morro i noen timer.

Nå lånte jeg det av en kamerat, så jeg har jo på en måte spillt det gratis,

men hadde det vært slik at jeg hadde betalt 499 kr for det, så hadde jeg

ikke synes det var verdt prisen.

299 hadde vært en bedre pris.

Lenke til kommentar

Gamer.no skrev: "og det blir mulig å nyte spillet med 120 bilder i sekundet."

 

Hva mener du med det? Kan man ikke kjøre det i mer enn det? Og hvis man har en dårlig PC så blir jo det lavere...

 

Og det må også sies at denne demoen var en stor skuffelse. Ikke det at jeg hadde noen stor forventning til et PC spill fra Capcom, de er vanligvis katastrofale.

 

Først tok det 2 timer å laste ned filen. Så tok det 30 min å pakke ut filen, så 30 min å starte install wisard, så 40 min å installere det. Og dette gjelder begge filene som kom med.

 

Så etter flere timer på å instalere fielene, så tenkte jeg at dette må være bra siden det tok så lang tid å installere det.

 

Men nei. Når jeg skulle spille, så stod det error cant find ette eller annet.

 

Damn!

Lenke til kommentar
Gamer.no skrev: "og det blir mulig å nyte spillet med 120 bilder i sekundet."

 

Hva mener du med det? Kan man ikke kjøre det i mer enn det? Og hvis man har en dårlig PC så blir jo det lavere...

 

Og det må også sies at denne demoen var en stor skuffelse. Ikke det at jeg hadde noen stor forventning til et PC spill fra Capcom, de er vanligvis katastrofale.

 

Først tok det 2 timer å laste ned filen. Så tok det 30 min å pakke ut filen, så 30 min å starte install wisard, så 40 min å installere det. Og dette gjelder begge filene som kom med.

 

Så etter flere timer på å instalere fielene, så tenkte jeg at dette må være bra siden det tok så lang tid å installere det.

 

Men nei. Når jeg skulle spille, så stod det error cant find ette eller annet.

 

Damn!

 

Prøvde du faktisk demoen eller slang du bare ut at det var en skuffelse pga dine tekniske problemer?

Lenke til kommentar
Gamer.no skrev: "og det blir mulig å nyte spillet med 120 bilder i sekundet."

 

Hva mener du med det? Kan man ikke kjøre det i mer enn det? Og hvis man har en dårlig PC så blir jo det lavere...

 

Og det må også sies at denne demoen var en stor skuffelse. Ikke det at jeg hadde noen stor forventning til et PC spill fra Capcom, de er vanligvis katastrofale.

 

Først tok det 2 timer å laste ned filen. Så tok det 30 min å pakke ut filen, så 30 min å starte install wisard, så 40 min å installere det. Og dette gjelder begge filene som kom med.

 

Så etter flere timer på å instalere fielene, så tenkte jeg at dette må være bra siden det tok så lang tid å installere det.

 

Men nei. Når jeg skulle spille, så stod det error cant find ette eller annet.

 

Damn!

 

WOW! "En stor skuffelse" og du har ikke spilt demoen en gang. Congrats! :!:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...