Gå til innhold

Lovende skytespill på Wii (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selve spillet høres litt tarvelig ut men teknologien bak det er interesang. Nå er det en kjennsgjærning at Wii ikke har maskinvare til å hamle opp med den tekniske grafikken til de andre enhetene men motoren har sine potensialer til å lage gode spill som er artistisk nydelig til Wii, som Twilight Princess.

Lenke til kommentar
At de skal presse Wii sin maskinkraft til det ytterste kan føre til at de må kansellere utvikling siden mulighetene er store for at Wii ikke takler det de har laget. Uansett så blir det spennende å se hva de klarer å hoste fram.

Eller så gir de ut spillet med 10 minutters loadscreens og 10 fps.

Lenke til kommentar
High Voltage har utviklet en egen grafikkmotor som skal få mest mulig ut av Wii. Quantum3-motoren skal ha en rekke funksjoner som de fleste Wii-utviklere ikke har prøvd seg på, og skal presse konsollen opp mot Xbox 360-nivå.

At det var? Dette kommer ikke til å skje, det vet alle godt!

 

Men jaja, skal nå bli gøy å faktisk se hva de får ut av dette prosjektet. Wii trenger (gode) 3. partsutviklere slik jeg har forstått det!

Lenke til kommentar

Høres ikke ut som om de har brukt så mye tid på å komme opp med en bra historie og settings. Fortsatt litt spennende at de prøver å heve standaren for grafikken, men er det virkelig så vanskelig å lage en ok historie med litt orginalitet og kule nye dingser? Jeg mener... altså, en random Service Secret Agent skal liksom bare drepe noen romvesener som tilfeldigvis invanderer jorden? Jeez...

 

Jaja, det er fortsatt svært ferskt så kanskje får vi noen overraskelser...?

Lenke til kommentar
High Voltage har utviklet en egen grafikkmotor som skal få mest mulig ut av Wii. Quantum3-motoren skal ha en rekke funksjoner som de fleste Wii-utviklere ikke har prøvd seg på, og skal presse konsollen opp mot Xbox 360-nivå.

At det var? Dette kommer ikke til å skje, det vet alle godt!

 

Men jaja, skal nå bli gøy å faktisk se hva de får ut av dette prosjektet. Wii trenger (gode) 3. partsutviklere slik jeg har forstått det!

 

Ja, x360-nivå høres ikke ut som noe annet enn en usaklig utopi. Ellers er det på tide noen jobber med dette, har vært endel stygge spill til Wii.

 

AtW

Lenke til kommentar

Det er et godt poeng at de aller fleste av spillene som lanseres til PS2 i dag har mye bedre grafikk enn spillene som lanseres til Wii, men jeg er enig i skepsisen at grafikken skal kunne løftes til Xbox360-nivå. Wii er helt klart mer enn nok kapabel til å slå PS2 på grafikk, men Xbox360 er såpass mye hvassere at det er tvilsomt om de klarer. Mulig de kan klare det samme antall polygoner, men shaders o.l. tror jeg de vil slite med. Uten at det egentlig gjør så mye.

Lenke til kommentar

Man vet at Wii er teknisk svakere enn de andre enhetene, så hvorfor i Hvette sammenligne med X360 og PS3 når det kommer til grafikk?

 

Forsøk å se det litt i sammenheng med enheten det blir laget til, å sammenligne opp mot X360 og PS3 er som å sammenligne en Lada med Ferrari når det gjelder fart. Ingen sammenligningsgrunnlag what so ever. Det eneste de har til felles er at de begge har 4 hjul og kalles bil.

 

At Wii kan levere X360 grafikk vet man nok er propaganda part, men med så mye varm luft fra X360 og PS3 folkene burde man vel være vant med det. Men når det kommer til Wii får selv den minste fis uante proposjoner og tenner flere gnister enn jeg noen gang har sett på dette forumet. Hva er det med den lille hvite enheten som står så uskyldig i hjørnet som får folk til å se så innmari med rødt? Skulle tro det var en vandrende forbryter med bestialske tiltrekninger.

Lenke til kommentar
Man vet at Wii er teknisk svakere enn de andre enhetene, så hvorfor i Hvette sammenligne med X360 og PS3 når det kommer til grafikk?

 

Forsøk å se det litt i sammenheng med enheten det blir laget til, å sammenligne opp mot X360 og PS3 er som å sammenligne en Lada med Ferrari når det gjelder fart. Ingen sammenligningsgrunnlag what so ever. Det eneste de har til felles er at de begge har 4 hjul og kalles bil.

 

At Wii kan levere X360 grafikk vet man nok er propaganda part, men med så mye varm luft fra X360 og PS3 folkene burde man vel være vant med det. Men når det kommer til Wii får selv den minste fis uante proposjoner og tenner flere gnister enn jeg noen gang har sett på dette forumet. Hva er det med den lille hvite enheten som står så uskyldig i hjørnet som får folk til å se så innmari med rødt? Skulle tro det var en vandrende forbryter med bestialske tiltrekninger.

 

Hva er det du snakker om? Hvor har folk "sett rødt" her inne. Hvor er de "tente gnistene"? Hvor er hatet mot Wii i denne tråden? Sammenliknengen med x360 er jo natulrig når det påstås at man kan komme opp på det nivået av disse utviklerene.

 

AtW

Lenke til kommentar

Tror nok det var det at Wii'en er den konsollen han synes er den beste til hans bruk, og blir kanskje litt sår når noen nevner noe som ikke taler til Wii'ens fordel.

 

Jeg ser heller ingen som ser rødt eller trasher Wii'en i dene tråden.

 

Back OT: Jeg synes det er på tide at en 3. parts utvikler også tenker på teknologi og grafikk når de skal lage spill til Wii, dette har vært et tema som ikke har fått så mye oppmerksomhet. Hvis jeg skal være litt krass, så synes jeg det er på tide at 3. parts utviklere begynner å lage gode spill til Wii i det hele tatt, det har ikke vært for mange av dem synes jeg.

 

Joda, joda, Resident Evil 4 porten, Call Of Duty 3, Lego SW/Indiana Jones, Sonic og den kommende porten av Sam & Max Season 1 er alle vel og bra, men jeg ser egentlig ingen storslagne og "må ha" titler fra andre utviklere enn Nintendo når der kommer til Wii-spill. Rayman Rabbids og Red Steel seriene kan kanskje bli til noe, og hvis det kommer noen gode FF spill og/eller hvis Kingdom Hearts 3 skulle komme ekslusivt til Wii, som visse rykter vil ha det til, så begynner det å ligne på noe.

 

The Conduit er derfor et friskt pust i mine øyne. Så vi får håpe at dette spillet kan løfte både grafikken og antall gode spill til Wii. :)

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar
Tull, Wii kan aldri komme seg opp på 360 nivå, ikke i nærheten.

Antar de sier dette for å få PR...

 

http://media.wii.ign.com/media/142/14248157/imgs_1.html

Det er noe som heter mål. Og dessuten er bildene der fra en veldig tidlig utgave av spillet. Mest trolig før alfa. Wii kan nesten nå 360-nivå om man utnytter TEV. Ikke like mange effekter og skarphet, men på mye annet kan den.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...