Gå til innhold

Lovende skytespill på Wii (Wii)


Anbefalte innlegg

Tull, Wii kan aldri komme seg opp på 360 nivå, ikke i nærheten.

Antar de sier dette for å få PR...

 

http://media.wii.ign.com/media/142/14248157/imgs_1.html

Det er noe som heter mål. Og dessuten er bildene der fra en veldig tidlig utgave av spillet. Mest trolig før alfa. Wii kan nesten nå 360-nivå om man utnytter TEV. Ikke like mange effekter og skarphet, men på mye annet kan den.

 

Og det er noe som heter å være urealistisk, jeg personlig ser ikke helt nytten med å ha et mål det ikke er tenkisk mulig å nå (om man ikke har en underlig definisjon av "360-nivå") , og enda mindre å proklamere dette målet ut for verden.

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan lage så og si alle effekter på 360 kan gjøres med TEV. Den er en programmerbar shader så og si.

 

Det er bare sunt å ha et høyt mål, selv om man ikke kan nå det. Mange hos Crytek sa det var umulig å få til mye av det som finnes i Crysis.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Du kan lage så og si alle effekter på 360 kan gjøres med TEV. Den er en programmerbar shader så og si.

 

Det er bare sunt å ha et høyt mål, selv om man ikke kan nå det. Mange hos Crytek sa det var umulig å få til mye av det som finnes i Crysis.

 

På samme måte som jeg kan kjøre en HD-film på min gamle cyrix 166, det er mulig men ikke i realtime. Derfor er det ikke så meningsfyllt å snakke om i spillsammenheng. Det er forskjell på å ha et høyt mål, og et mål som er umulig å oppnå. Og attpåtil utbasunere dt umulige målet for verden

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...