Gå til innhold

Anmeldelse: Mystery Dungeon: Shiren the Wanderer (DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De slettet en post hvor jeg sa at jeg skulle "låne" det på en litt flåsete måte. ;)

 

EDIT:

Litt morsomt at det er to omtaler om DS rollespill på forsiden, hvor begge bildene er konseptuelt helt identiske (tre karakterer som stirrer ut på oss).

Endret av Nailer
Lenke til kommentar

I alle dager, det er godt med spill som er vanskelige! For å sitere en eller annen anmeldelse: her er det du selv som får exp når du spiller, og ikke først og fremst spillfiguren =P Jeg har spilt adom(www.adom.de) i veldig store mengder, og Shiren virker faktisk mye mer håndterlig.

 

Er det noen av dere som har kommet langt i spillet? Jeg har ikke gått forbi Cryptic Rock Valley enda, men hvis det er andre som holder på kunne man jo hjelpe hverandre med rescues. Med kodeord-systemet trenger man jo ikke å koble til hverandre i det hele tatt, kan ta alt over forum.

 

Jeg døde på en fryktelig teit måte, massasjeduden knadde meg i hjel etter at jeg hadde sprengt en sånn piggeslask. Med et mastersword som skulle bli bra og et ganske fint skjold. Er ikke veldig langt ned, lvl 8 eller 9. Noen som kan redde meg? En liten forklaring på hvordan det funker: Jeg skriver en kode her, du skriver den inn i ditt spill. Du må da komme deg fra starten til det nivået jeg døde på. Jeg har ikke gjort det selv før, men jeg tror du starter på lvl 1, uten at det påvirker den 'egentlige' figuren din. Ihvertfall, når du kommer fram til liket får du en kode som du sender til meg. Denne skriver jeg inn, og kan fortsatte der jeg slapp. I tillegg får du en ting av Hoi i den første byen, som jeg tror kan være veldig bra. Og jeg skylder deg en tjeneste.

 

Koden min er:

MQZ2J TDGX D82CY

FCBJ1 VFST LDNVQ

TNKZJ P948 KXQ31

17JX8 554C !QH30

 

Takk!

 

Edit: Dette burde vel egentlig være et eget emne, men jeg tenkte jeg skulle lodde stemningen først.

Endret av wedoe
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...