Gå til innhold

2. generasjons Asus Eee er på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg venter spent både på 2. generasjon Asus med større skjerm og at andre konkurrenter også kommer på banen med kompakte maskiner.

Liker tanken på å ha en PC som har samme mål som Asus EEE.

 

Litt skikkelig konkurranse bør jo kunne gi noen fordeler på utsalgsprisene..

 

Tror jeg venter til den komer med 8.9" skjerm og Atom prosessor.

Lenke til kommentar
Jeg venter spent både på 2. generasjon Asus med større skjerm og at andre konkurrenter også kommer på banen med kompakte maskiner.

Liker tanken på å ha en PC som har samme mål som Asus EEE.

 

Litt skikkelig konkurranse bør jo kunne gi noen fordeler på utsalgsprisene..

 

Tror jeg venter til den komer med 8.9" skjerm og Atom prosessor.

 

Sansynligvis blir denne lansert senere i Norge.. så da har den jo atom prosessor ;)

 

Forsåvdt er gen2 8.9" eller 9". ;)

Lenke til kommentar

Det er jeg ikke helt sikker på. De har vært rimelig treig med å få EeePc inn i landet. Så spørsmålet er om hvor mange de har igjen på lager den dagen de kommer til Norge, med tanke på stadig voksende konkurranse. Skal nok sjekke nøye hva innhold som er i den jeg kommer til å kjøpe.

Lenke til kommentar
Det er jeg ikke helt sikker på. De har vært rimelig treig med å få EeePc inn i landet. Så spørsmålet er om hvor mange de har igjen på lager den dagen de kommer til Norge, med tanke på stadig voksende konkurranse. Skal nok sjekke nøye hva innhold som er i den jeg kommer til å kjøpe.

Hvilket lager? EEE-pcene er ikke på lager lengre enn det tar å finne en som kan lempe dem inn på en ventende trailer. Grunnen til at vi ikke ser dem her til lands er Asus ikke klarer å produsere nok. Mulig det går kjappere å få 2.gen eee hit siden de som siklet mest på en sånn liten leke har skaffet seg den allerede.

Lenke til kommentar
Jeg så idag en 4g 700 serien idag, den var så søt og liten!

Me wants!

Men så forsøkte jeg å skrive og fant ut at den ikke er laget for store hender... ergo me wants 900 serien... noen som vet om den har større tastatur/taster?

 

701 og 900 er identisk, bortsett fra skjermen.

 

Tastaturet på min Eee var veldig uvant og irriterende i begynnelsen, men nå skriver full touch og minst like raskt som på et tastatur med full størrelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...