Gå til innhold

LG bekrefter nytt flaggskip


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal lure på hvordan LG befinner seg i mobilmarkedet om noen år om de fortsetter å gjøre det så bra som de har etter Viewty!

 

Blir spennende, liker i alle fall det de driver med om dagen selv om jeg heller hadde sett en fullblods touch i stedet for en med tastatur i tillegg.

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

Dro ut for å kjøpe Viewty i dag men fant ingen som hadde den på lager, det er jeg veldig glad for nå. Kommer definitivt til å vente og se hvordan denne telefonen gjør det i tester før jeg kjøper. Håper virkelig det stemmer at den kommer i april nå da, ikke utover sommeren..

Lenke til kommentar
Skal lure på hvordan LG befinner seg i mobilmarkedet om noen år om de fortsetter å gjøre det så bra som de har etter Viewty!

 

Blir spennende, liker i alle fall det de driver med om dagen selv om jeg heller hadde sett en fullblods touch i stedet for en med tastatur i tillegg.

 

skal ikke nekte på at det er en bra telefon.. for jeg har en ku990 selv, og er fornøyd med den. men når de "nekter" å komme med software updates til den så kommer hvertfall ikke jeg til å kjøpe en LG telefon til.

Lenke til kommentar
Det er ikke bare til Viewty de ikke vil det, de er bare veldig grådige på firmware upgrades til telefonene sine. Men om du derimot sender den inn får du oppgradert den etter det jeg har skjønt på et annet forum.

 

har diskutert dette en del på ku990.uk forumet, og det kom fram at de har ikke lager en firmware update til denne telefonen og kom heller ikke til å gjøre det siden telefonen var "perfekt".

 

En som sendte mail til LG kunde support og spurte, medførte at det vart spam'et med mail, og alle fikk samme svaret.

 

Så tro det eller ei, den perfekte telefonen er laget, vertfal vist vi ser på software delen og hører på LG :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...