Gå til innhold

Bruk SIM-kortet ditt i låste telefoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Lurifaksen!

 

Dette "sim-kort tillegget" kan fungere ypperlig for dei som ikkje har så mykje teknisk innsikt.Spesielt for dei telefonene ein trenger å flashe for å fjerne opperatørlåsen.Og så bryter ein ikkje garantien,siden ein ikkje har gjordt noko fysisk med mobilens firmware ;) Veit du forrresten kva sim-kort versjoner dette tillegget ikkje fungerer på?

Lenke til kommentar
Hei Lurifaksen!

 

Dette "sim-kort tillegget" kan fungere ypperlig for dei som ikkje har så mykje teknisk innsikt.Spesielt for dei telefonene ein trenger å flashe for å fjerne opperatørlåsen.Og så bryter ein ikkje garantien,siden ein ikkje har gjordt noko fysisk med mobilens firmware ;) Veit du forrresten kva sim-kort versjoner dette tillegget ikkje fungerer på?

Problemet er jo at de ikke-teknisk anlagte normalt ikke er særlig begeistret for å måtte begynne å skjære og kutte i sim-kortene sine... Dette er årsaken til at firmaet jeg driver ikke har tatt inn lignende produkter tidligere (holder på å teste en bedre type enn det som er nevnt i artikkelen nå).

 

Ang. hvilke sim-kort det ikke fungerer på, har jeg ingen konkret info om det nå - det fungerer på de aller fleste - men det vil alltid være noen sim-kort som ikke fungerer like bra. Det gjelder jo normal bruk også - f.eks K610i fra SE hadde jo store problemer med sim-kort fra f.eks Chess.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 år senere...
Gjest medlem-169651

Kjøpte et slikt fra en norsk forhandler. Tok uker og uker før det kom hit fra Kina. Hadde jeg visst at de så bestilte derfra hadde jeg kunne bestille derfra selv.

 

Men det funket uansett ikke på min Docomolåste Toshiba. Får feilmelding om at Sim card did not allow to register with this network. Prøvde 2 sim kort fra Netcom og Telenor.

 

Ikke happy!!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...