Gå til innhold

Sniktitt på Simon the Sorcerer 4: Chaos Happens


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ER ikke Simon the sorcerer inspirert av Terry Pratchet Discworld?, mye som ligner veldig her.

 

 

Ja de har begge mye bra humor humor, en ung trollkar som hovedperson og masse parodier.

Alt er inspirert av noe. Hadde du noe poeng, eller skulle du bare påpeke det åpenbare?

Endret av Azper
Lenke til kommentar

Ja, discworld prøvdet jeg men spillet var veldig rotete. Største grunnen til at jeg spilte det i det hele tatt var nok at jeg er fan av Discworld bok serien.

 

Merklig nok spilte jeg ikke Simon, etter hva jeg kan huske troddet jeg det var flopper, der tok jeg tydligvis feil.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Ja de har begge mye bra humor humor, en ung trollkar som hovedperson og masse parodier.

Alt er inspirert av noe. Hadde du noe poeng, eller skulle du bare påpeke det åpenbare?

 

Jeg haddet veldig lyst til å påpeke det åpenbare.

 

Haddet du et poeng eller skulle du bare benytte din stilling som forumtroll?

 

Det eneste poenget mitt var at du ikke hadde ett.

Alle har "stilling" som forumtroll, det er bare snakk om å bruke den.

troll ut.

Lenke til kommentar

Og jeg er last word freak så det blir helt umulig å ikke skrive mer svada som ikke har noenting med topic å gjøre.

 

"Her burdet det egentlig stått masse om hvorfor jeg var så intresert i om spillet lignet på Terry Pratchets univers, men jeg er så sliten - og selefølgelig skulle jeg tatt meg tid til å quote i stykker innlegg osv, men som skrevet forum formen er ikke i sitt ess"

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...