Gå til innhold

Epic fokuserer på konsoller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du bare klikker på det og spiller,

?? du har da et hav av info å sette deg inn i (å bruke) når du skal spille WOW i forhold til Gears of war, er det ikke tvært imot Gears of WAr du bare kan hoppe ned i stolen å spille? Ja også med tanke på selve spillingen, gikk selv ofte helt i surr av valgene osv i tiden jeg spilte lock i WOW.

 

Veldig passiv spilling.

 

Hva mener du passiv spilling?

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Han glemte FPS-gogo-action-tenåringene som på død og liv skal laste ned samtlige spill og ser på spillkjøp som "bortkastede penger". Hadde det ikke vært så enkelt å piratkopiere på PC som det faktisk er, hadde nok salgstallene sett rimelig annerledes ut(Cpt.Obvious to the rescue).

Lenke til kommentar
(Cpt.Obvious to the rescue).

 

Thx

 

Hva mener du passiv spilling?

 

Kan sikkert ha noko med at det fint er mulig å spele wow samtidig som du chattar med 5-6 stk på MSN.

 

Det med fokuset på konsollar har vel meir eller mindre blitt en trend? Kan ikkje tru at PC-spel vil dø ut heller, alt for mange spel som rett og slett ikkje virkar på konsoll.

Endret av LMH
Lenke til kommentar
Hvis det beste han kan komme opp med er Gears of War, så er det kanskje like greit han holder seg til konsoll. PC-gamere er nok litt mer kresne enn som så, så da er det ikke rart han vil holde seg til konsoller.

 

Synd det ikke er sant at vi er mer kresne. :/

 

Visst er vi det. Vi kan tross alt velge og vrake mellom spill som det passer oss fordi vi kan laste ned fullversjonene og teste det ut.

 

Er ikke spillet noe for deg? Last ned et nytt.

Konsollspill som du har kjøpt føler du en obligasjon til å spille selv om det er crappy.

Lenke til kommentar
Om det er salgstallene til Gears of War han høster irritasjonen sin fra burde han kanskje ta hensyn til at spillet ble sluppet et år tidligere på konsoll...

 

Jeg skal ikke si dette helt sikkert, men jeg tror at COD4 har solgt mer til 360 enn til PC, så det bare understreker poenget til Cliffy B. (Kan hende at jeg har lest feil eller husker feil, men...)

 

Rart at Gears bare har solgt en mill til PC mtp. all oppmerksomheten det har hatt.

Lenke til kommentar

Nå mener jeg personlig at Gears of War er ett forbanna dritt spill hvertfall til pc! Jeg har gamet på alt fra nintendo til amiga, dreamcast, sega, playstation osv for meg vil en pc alltid være best å game på no matter what. Du kan få alt av styrenheter, tv , sourround osv til pc så hvorfor skulle jeg velge et produkt som jeg generelt kan gjøre mindre ting på...

Lenke til kommentar
Visst er vi det. Vi kan tross alt velge og vrake mellom spill som det passer oss fordi vi kan laste ned fullversjonene og teste det ut.

 

Er ikke spillet noe for deg? Last ned et nytt.

Konsollspill som du har kjøpt føler du en obligasjon til å spille selv om det er crappy.

Heh, det var jo litt av en rettferdiggjøring av ulovlig nedlasting. Det er jo nettopp dette som skader PC-miljøet. Moralen nå til dags.

 

Helt forståelig at de velger konsollmakerdet istedet. Langt mer stabilt og problemfritt med tanke på piratvirksomhet. Tror nok det dårlige salget av Unreal Tournement 3 til PC også har vært en faktor.

 

Noe som er merkelig er at PC-spill er billigere enn konsollspill, og selv da oser PC-markedet mest med piratvirksomhet.

Lenke til kommentar
Visst er vi det. Vi kan tross alt velge og vrake mellom spill som det passer oss fordi vi kan laste ned fullversjonene og teste det ut.

 

Er ikke spillet noe for deg? Last ned et nytt.

Konsollspill som du har kjøpt føler du en obligasjon til å spille selv om det er crappy.

Heh, det var jo litt av en rettferdiggjøring av ulovlig nedlasting. Det er jo nettopp dette som skader PC-miljøet. Moralen nå til dags.

 

Helt forståelig at de velger konsollmakerdet istedet. Langt mer stabilt og problemfritt med tanke på piratvirksomhet. Tror nok det dårlige salget av Unreal Tournement 3 til PC også har vært en faktor.

 

Noe som er merkelig er at PC-spill er billigere enn konsollspill, og selv da oser PC-markedet mest med piratvirksomhet.

 

Er det nettopp det som skader PC-miljøet? X360 har vel høyest attach-rate selv om man kan piratkopiere der og ikke til PS3. Det piratkopieres mer på PC i europa, allikevel står PC-spill sterkere her enn i USA.

 

Ellers selger vel PC sånn ca like mye som en "mellomgod" konsoll. Dvs mindre enn de beste, mer enn de dårligste.

 

AtW

Lenke til kommentar
Enig med han med tanke på WoW ihvertfall, er litt feil retning spill tar. Veldig passiv spilling.

 

haug med ting som har et webbasert grensesnitt. Du bare klikker på det og spiller, det er retningen PC-en har tatt.

 

Ser ut som det siktes til webbaserte spill (pek og klikk). Uansett så er det masse spill som selger godt til pc. Dog kan han furte så mye han vil for meg.

Lenke til kommentar

Det er helt sikkert sant at WoW har solgt mest, men på en annen side har det solgt enormt og er sikker på at Gears of War salgstallet er blåbær i forhold, så han skyter seg selv litt i benet med å nevne det. Om han videre med passiv mener som nevnt at man bruker iconer etc (De som jeg kjenner som spiller WoW bruker headsett pga de ikke har tid til å bruke msn feks i instance etc) så blir det litt for dumt, for det er nettop dette som gjør at det passer bra til online spilling(chatter, handler osv osv), feil spill å rakke ned på feil spill å sammenligne med, det var mitt poeng i første post.

 

Skulle heller sammenlignet med Crysis - Cod 4 , trist om de har dårlige salgstall men FPS fungerer fortsatt mye bedre på PC etter min mening. Tredje person med auto aim kommer aldri til å fungere for meg.

 

 

Strategi spill (medieval - world in conflict) fungerer også bedre på pc etter min mening.

 

 

Men han har nok rett i en ting, at det ikke er så mye penger og hente i pc spill, det kan være en farlig utvikling for oss PC spillere, så kjøpe spillene dere liker folkens )

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Ellers selger vel PC sånn ca like mye som en "mellomgod" konsoll. Dvs mindre enn de beste, mer enn de dårligste.

 

AtW

 

Det selger iallfall til målgruppene som ikkje piratkopierer, men ikkje til gruppene som piratkopierer.

 

Da må du jo anta at folk som piratkopierer ikke kjøper spill, og det er neppe tilfellet.

 

AtW

Lenke til kommentar
Visst er vi det. Vi kan tross alt velge og vrake mellom spill som det passer oss fordi vi kan laste ned fullversjonene og teste det ut.

 

Er ikke spillet noe for deg? Last ned et nytt.

Konsollspill som du har kjøpt føler du en obligasjon til å spille selv om det er crappy.

Heh, det var jo litt av en rettferdiggjøring av ulovlig nedlasting. Det er jo nettopp dette som skader PC-miljøet. Moralen nå til dags.

 

Helt forståelig at de velger konsollmakerdet istedet. Langt mer stabilt og problemfritt med tanke på piratvirksomhet. Tror nok det dårlige salget av Unreal Tournement 3 til PC også har vært en faktor.

 

Noe som er merkelig er at PC-spill er billigere enn konsollspill, og selv da oser PC-markedet mest med piratvirksomhet.

 

Er det nettopp det som skader PC-miljøet? X360 har vel høyest attach-rate selv om man kan piratkopiere der og ikke til PS3. Det piratkopieres mer på PC i europa, allikevel står PC-spill sterkere her enn i USA.

 

Ellers selger vel PC sånn ca like mye som en "mellomgod" konsoll. Dvs mindre enn de beste, mer enn de dårligste.

 

AtW

 

Mellomgod konsoll, hva mener du med det utsagnet?

Att Gears Of War er medium grafikk på 360?

 

Jeg har selv medium på pcen her hjemme og det ser mye styggere ut på pcen en det gjør på 360

Kjører medium innstillinger i 800x600 på pc til 7500kr :p

 

T85

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...