Gå til innhold

Samsung lanserer Soul


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å vips så var den der...ser da virkelig lekker ut :)

Spennende med Magical Touch "tasten".

Men er litt synd den ikke kjører Symbian eller Windows mobile, men det blir likevell spennende å se de nye menyene Samsung har lovet oss :)

Kan jo også nevne at Soul i likhet med i450 skal være utstyrt med ICEpower-forsterker fra Bang & Olufsen.

 

Gleder meg til å få testet denne lekkerbiskenen ja...

Endret av mobifil
Lenke til kommentar
superduper-3G
Hold dere for gode for å bruke slike beskrivelser.

 

3G-teknologi er generelt et lite dekkende fellesnavn, super-3G, superduper-3G og turbo-3G er bare tull! Teknologien vi bruker i Norge heter UMTS, og alle forbedringer tilgjengelig er en form for HSPDA. Akkurat som EDGE har HSPDA forskjellige klasser, og den klassen som foreløpig er tilgjengelig i noen norske byer støtter opptil 1.8Mbit nedlasting.

 

Jeg ser ikke problemet med å droppe navn som kommer fra tabloiddelen av teknologimedia.

 

I tillegg lover Samsung oss helt nye menyer i Soul. Brukeren skal få mulighet til å endre utseende, ikonplassering og fargevalg i menyene i tillegg til vanlig temavalg, som er standard i dag.
Hvorfor ikke bare bruke noen skikkelige menyer, som feks S60 de har testet nå nylig? I Korea og Japan er det sikkert fett med mobiler som ikke kan ha vibrasjon og ringelyd samtidig, for å ikke snakke om en egen lyd for hver bevegelse i menyene. Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
høres ut som en spennende telefon ja.

 

men jeg er nok enda en som savner ett smart os.

 

Hadde denne hatt en 3" skjerm,VGA oppløsning, vært 10mm tykk, touchscreen, ett smart OS, greit nok kamera, da hadde jeg vurdert den ;) hehehe.. Så jeg holder meg fortsatt til HTC Touch..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...