Gå til innhold

Fujitsu Siemens Esprimo Mobile V5535


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Setter jo også 14,000 kroners-maskinen til Apple litt i perspektiv. Føles som man betaler 10k ekstra for design/størrelse/merke...
Blir søkt å sammenligne slike maskiner på specs. Det koster å trykke komponenter inn i minst mulig format - noe prisnivået på den typen maskiner viser.

 

Forøvrig er 60 minutter håpløst på en bærbar maskin - rekker knapt til bussturen hjem.

Lenke til kommentar
Har denne på vei i posten: Fujitsu-Siemens Esprimo Mobile V5535

Bestilte også 1GB til med ram.

 

Sitter nå og vurdere om jeg skal bruke angreretten på denne.

 

Er bygge kvaliteten virkelig så dårlig at det vil være mer fornuftig å gå for Lenovo N200, selv om jeg da får en mye svakere cpu og litt mindre ram ?

 

 

Har selv en FSC Pi1536 som jeg er super fornøyd med. Mye for pengene da jeg kjøpte den! Byggekvaliteten er det ingen ting å si på. Brukt den som media center og drar fortsatt alt av HD filmer på flatskjermen. Men har også en annen FSC maskin som bråker som et uvær. Dog har jeg vært borti problemer med både HP og Acer PC-er. Tror ikke man kan generalisere et merke!

Lenke til kommentar
Har denne på vei i posten: Fujitsu-Siemens Esprimo Mobile V5535

Bestilte også 1GB til med ram.

 

Sitter nå og vurdere om jeg skal bruke angreretten på denne.

 

Er bygge kvaliteten virkelig så dårlig at det vil være mer fornuftig å gå for Lenovo N200, selv om jeg da får en mye svakere cpu og litt mindre ram ?

 

Fikk denne i posten for noen dager siden.

Helt OK maskin til surfing og annet tjafs man bedriver i sofakroken...

 

MPX sin utgave har bedre CPU enn den maskinen HW testet.

Går fort nok til min kones bruk :-)

Husk å reduser mengden RAM som settes av til det interne skjermkortet - bortkastet å dedikere 256MB!

 

Wintel

Lenke til kommentar

i alle fall på FSC er det veldig stor forskjell på byggekvaliteten på det forskjellige laptopene. Er enig med at de billige modellene kan være litt "kjip" kvalitet på. Men de dyrere, tenker da helst på Lifebook serien er av en helt annen kvalitet. De bygges vel også fremdeles i Tyskland, og ikke i østen som de billige blir (ihvertfall når jeg jobbet med FSC).

Lenke til kommentar

Knut please med masse sukker og fløte på, fyr opp en live linux CD og sjekk om basisting funker. Siste ubuntuversjon holder lenge. Meget god hjelp for oss som kunne tenke oss alternative OS, spesielt på laptoper hvor Vista U koster like mye som hele maskina.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Ikke alle trenger bærbare monstermaskiner. Denne er svært rimelig, men er den god nok?

 

Les mer

Fikk min før helga,grei nok borsett fra softvaren,låste seg på tysk,

og tok ikke imot recovrycd,mehn god servise,pakkelapp i posten,

og ikke ukjent for siemens at vista klikket i softvaren.Måtte sendes inn,

ellers virket den ok.batteriene ble fort tomme,og svak lyd var et minus,

men grei å bruke,godt tydelig tastatur,og nokså kjapp,sjøl med pop op VISTA.

Litt ergelig at den ikke funka helt,men topp support både hos komplett og siemens.

Jeg skal bare bruke den som backup og på noen turer,og da er det jo hyggelig

pris 3495 for denne med 2gb minne,helt grei når den er blitt fikset.

Men vista er jo vista,og bruker mye strøm med alt dillet til mr.windows

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...