Gå til innhold

Få super-3G med knøttlite modem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det største problemet med HSDPA er at at hastigheten er svært avhengig av hvor "antennen" befinner seg. Å flytte den noen cm til høyre eller venstre på bordet kan gi store utslag.

 

Når man fikserer enheten til USB-porten mister man denne fleksibiliteten og jeg antar at man må leve med til tider dårlig ytelse.

Lenke til kommentar
Hadde vært fint å sett dette med Telenor sin løsning. Disse knekker jo bare man ser hardt på de. :p

Derfor det følger med kabel, samt at selgere er/skal være instruert til å opplyse om at den _skal_ brukes med kabel.

 

I know. Jeg selger de. Men forklarer også gang på gang etterpå at man skulle ha brukt kabelen som vi sa. Men fortsatt mange som ikke følger dette. Til stor frustrasjon for både oss og kundene :p

Lenke til kommentar
Trodde jeg hadde kundene med lavest intelligens i landet, men har faktisk aldri hatt noen som kom tilbake med en slik knukket. Jaja :)

 

Er vel ikke for mye å kreve i 2008, dog kanskje mer 2009, at PC-er skal ha slikt innebygget..

 

Ja. Er vel planen det egentlig. Idiotsikkert til de grader (om vi innstallerer simkortene i PC-en på forhånd). Men er vel sikkert alltid noen som har demontert PC-en og lurer på hvor SIM-kortet skal sitte.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...