Gå til innhold

Kulturo: Helgens juleanbefalinger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er det sukkersøte som er selve jula. Det er jo poenget her. Jeg har ikke sett Bad Santa, og det er sikkert en grei film, men har uansett ikke noe å gjøre i samme setning som tre definitive klassikere.

Flåklypa Grand Prix er jo egentlig ikke en julefilm engang, men morsomt at tidenes norske film blir banket inn som tradisjon ett sted. Dog synd at den er flyttet til lillejulaften, det var bedre når den gikk på julaften.

Lenke til kommentar

"Hjelp, det er Juleferie!" er min favoritt når det gjelder julefilmer. :) Bad Santa er også bra, men den gikk jo på tv i forrige uke. Men Tre nøtter for Askepott er sjarmerende og ikke kvalmende søt så den kommer nok til å bli sett i år også... Samme med et par krimfortellinger og Ringenes Herre filmene. Jeg får nok tid til en del nye filmer også innimellom utøvingen av noen av dødssyndene... :)

 

GOD JUL og Godt Nytt År! :)

Endret av Bugs_Bergen
Lenke til kommentar
Alle sammen gode filmer, men liker grevinnen og hovmesteren best.

 

Hehe de er jo julens høydepunkt! Noen som vet når den går? Fikk ikke med meg ifjor, og akter ikke å glemme den i år!

 

Edit: Gladmelding til alle "G&H"-fans! Den sendes i kveld under programmet "Kvelden før kvelden" på NRK1 som begynner kl. 20:00. G&H vil sendes ca. 20:45! Legg til i huskelista i alle mobiler!

Endret av Myst
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...