Gå til innhold

Rapport fra innsiden: Netshop


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- Vi har valgt å gi kundene de samme rettighetene om de bestiller via nettet eller om de henter varen hos Netshop Oslo, forteller Gunnar Hunskaar.

 

Jeg skal ta deg på ordet Gunnar og hvis jeg ikke skulle bli fornøyd med det jeg har kjøpt på Netshop Oslo, skal jeg benytte meg av angrefrist-rettigheten jeg har hos Netshop.no

 

Takk! Jeg setter pris på dette tilbudet!

Lenke til kommentar
Man kan bestille varer via telefon og Internett, og så klart kjøpe personlig i butikken. Normalt sett har man ikke samme rettigheter om man henter en vare man har bestilt på Internett, men her har Netshop gjort et lite unntak.

- Vi har valgt å gi kundene de samme rettighetene om de bestiller via nettet eller om de henter varen hos Netshop Oslo, forteller Gunnar Hunskaar.

Dette må da være noe de har funnet på nylig? De gangene jeg har vært i hentebua til Netshop Oslo har jeg blitt møtt med et oppslag som høylytt fastslår at man ikke har angrerett ved kjøp over disk.

Lenke til kommentar
- Vi har valgt å gi kundene de samme rettighetene om de bestiller via nettet eller om de henter varen hos Netshop Oslo, forteller Gunnar Hunskaar.

Jeg skal ta deg på ordet Gunnar og hvis jeg ikke skulle bli fornøyd med det jeg har kjøpt på Netshop Oslo, skal jeg benytte meg av angrefrist-rettigheten jeg har hos Netshop.no

Takk! Jeg setter pris på dette tilbudet!

Hvis du ikke er fornøyd? Angrerett går jo ut på at du angrer kjøpet. Det å ta det i bruk og ikke like det går ikke under den vel?

 

Netshop = The #1 choice :)

2nd

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Etter å ha hørt utsagnene i artikkelen her så tror jeg kanskje det er på tide å se hvordan denne shoppen fungerer i praksis. Har vært komplett-kunde i flere år, men det har (i mine øyne) begynt å bli litt for mye krøll med dem.

Ekstra kudos for å legge så mye vekt på kjapp levering, opplevde å få en ordre stående i "klar for plukking" i 8 døgn hos komplett, noe som medførte at jeg ikke kunne avbestille pga ordren hadde kommet for langt i systemet.

Ikke noe stas når jeg handler datautstyr for mellom 20-50' i løpet av et år å bli behandlet slik.

Lenke til kommentar
Dette var noe litt annet enn komplett. Ser litt mer "hjemmekoselig" ut hos netshop!

Enig, alt vråket hos komplett virka som et dårlig arbeidsmiljø. Netshop virka mye mer stille og koslig

 

Veldig fine reportasjer, fortsett med dette. PS hadde vært et bra valg ja, eller amentino :)

Hadde vært moro med amentio ja. Tipper det er 5 forvirra polakker som løper fram og tilbake og lurer på hva som skjer :p

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Etter å ha hørt utsagnene i artikkelen her så tror jeg kanskje det er på tide å se hvordan denne shoppen fungerer i praksis. Har vært komplett-kunde i flere år, men det har (i mine øyne) begynt å bli litt for mye krøll med dem.

Ekstra kudos for å legge så mye vekt på kjapp levering, opplevde å få en ordre stående i "klar for plukking" i 8 døgn hos komplett, noe som medførte at jeg ikke kunne avbestille pga ordren hadde kommet for langt i systemet.

Ikke noe stas når jeg handler datautstyr for mellom 20-50' i løpet av et år å bli behandlet slik.

 

 

Dette kan vel ha sammenheng med at Komplett gikk over til nytt lagersystem i sommer/høst? Opplevde akkurat det samme selv i oktobertider. Har kanskje forbedret seg nå?

 

Selv vil jeg gjerne se fra innsiden til PS og Microplex :)

Lenke til kommentar
- Vi har valgt å gi kundene de samme rettighetene om de bestiller via nettet eller om de henter varen hos Netshop Oslo, forteller Gunnar Hunskaar.

Jeg skal ta deg på ordet Gunnar og hvis jeg ikke skulle bli fornøyd med det jeg har kjøpt på Netshop Oslo, skal jeg benytte meg av angrefrist-rettigheten jeg har hos Netshop.no

Takk! Jeg setter pris på dette tilbudet!

Hvis du ikke er fornøyd? Angrerett går jo ut på at du angrer kjøpet. Det å ta det i bruk og ikke like det går ikke under den vel?

Når jeg ikke får se på produktet eller oppleve produktet i sin helhet før et kjøp, bruker jeg angrefristen dersom ikke jeg er fornøyd med kjøpet. Jeg angrer aldri på at jeg kjøper et produkt..

 

Supert at jeg har mulighet for å nå se på produktet og ha mulighet for å returere det hos Netshop Oslo dersom det ikke innfrir..eller..returnere på grunnlag av at jeg angret på mine forventinger :ermm:

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...