Gå til innhold

Kulturo: Agent 47 dropper Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Piratism 4 win.

 

Hvis de velger å ikke sette opp filmer her i landet slik at vi kan se den lovlig, kan de ikke klage på at vi kopierer heller...

Hvis de forventer at vi skal vente til den kommer på DVD tror jeg bare de kan legge ned med en gang, de kjenner åpenbart ikke markedet sitt.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Du store alpakka! (Har fått beskjed om å slutte å banne så fælt...)

 

Tror vi må få i gang en kronerulling her blant forummedlemmer eller håpe at noen forumets bemidlede medlemmer kan sponse en privat visning av denne filmen her i landet. Bør vel være mulig å få leid en kinorull noen dager fra USA også leie kinosaler etter stengetid ymse steder i landet.

 

Tenk dere overskriftene "Hardware.no og Gamer.no invitere forumets medlemmer til lukket visning av Hitman"! DET hadde skapt overskrifter.

 

Kan vi håpe at Reitanbrødrene, Røkke, Spetalen eller selveste Petter Stordalen frekventerer dette forumet? Hadde gladelig betalt 200 spenn for å se denne filmen på kino!

Lenke til kommentar
Dummeste jeg har hørt, de taper jo penger på å ikke vise filmen her! Og hvem har sagt at vi MÅ ha undertekster?

 

Hadde vært artig å sett seertallene for animasjonsfilmer som kommer hit til landet på originalspråk. vs. De som blir dubbet. Målgruppen for denne filmen er unge menn. 95% av oss er stødige nok i engelsk til å se denne filmen uten tekst på kino så sant ikke lyden er alt for dårlig.

 

Kanskje noen kunne satset på filmer på originalspråk uten teksting på kino? Er sikkert ikke så dyrt som en egen norsk kopi.

 

SE Å SETT DEN OPP!

Lenke til kommentar

Filmklubber viser nå asiatiske filmer med engelske undertekster så jeg skjønner ikke at man ikke kan vise Hitman. Da jeg så Ice Age 2 på vanlig kino var det heller ikke undertekst på den originale versjonen. Størsteparten av Hitmans målgruppe er vel uansett gode nok i engelsk til å ikke trenge undertekster, siden de allikevel laster den ned som dårlig kinokopi uten tekst? Merkelig avgjørelse. Hmm. Hmm.

Lenke til kommentar

Hadde faktisk ikke hørt om filmen engang (følger særdeles lite med på TV og denne typen nyheter) ,men går jo forbi filmplakater daglig som gjør at man har lyst til å gå på kino. Har reist til utlandet for å se en film på kino ,men for film som jeg ikke har forventninger til så blir det å ta i.

Lenke til kommentar
Fox vil da tape penger på å la filmen gå på kino senere enn i statene

Merkelig argument. Skulle likt å se det regnestykket. 99% av utgiftene er vel å lage filmen og markedsføringa?

Oversetteren får neppe mange millioner for den jobben.

Virken nesten som FOX sier: last ned filmen gratis, vi gidder ikke sende den til Norge. :nei:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...