Gå til innhold

HWB og Hardware.no blir ett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil forumdelene også bli spleiset? For det synes jeg er en dårlig ide... HWB-forumet har hatt en seriøsitet og tiltrukket seg mange som har peil på litt mer avanserte ting enn det den jevne HW-bruker har bruk for eller peiling på. Jeg er stadig innom både HWB og HWB-forumet. Håper dere beholder den forumstrukturen som er i dag. Da kan man opprettholde den høye seriøsiteten og kvaliteten jeg er vant til der. Forøvrig så synes jeg egentlig at dere heller skulle ha fått mer stoff på HWB enn å smelte dem sammen slik jeg forstår det som dere skal gjøre. Det er kanskje litt mindre som skjer på bedriftsmarkedet, men jeg føler at det kunne godt vært flere saker som var tatt opp. Husker ikke konkrete eksempler i farta. Det kan selvfølgelig være mangel på skribenter som har ført til denne situasjonen.

 

Et tips til slutt: Behold HWB.no-domenet men redirect det til hardware.no/bedrift

 

Lars :)

 

edit: Sjekka nå og dere hadde visst allerede gjort det siste jeg foreslo :p

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Se der ja, har ventet på dette en stund, og ikke i positiv forstand. Vi har jo alle sett hva som skjedde med overklokking, tror dette er bare enda en unnskyldning for å kappe ned på antall selvproduserte artikler. Det irriterer meg. Hvor lenge siden er det siden vi så ett skikkelig sprøtt overklokkings forsøk? Joda, helt siden overklokking.no la ned. Men for all del, med denne farten er det ikke lenge til vi er nede på itavisen nivå, og forumet blir like dårlig.

 

Litt satt på spissen selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Se der ja, har ventet på dette en stund, og ikke i positiv forstand. Vi har jo alle sett hva som skjedde med overklokking, tror dette er bare enda en unnskyldning for å kappe ned på antall selvproduserte artikler. Det irriterer meg. Hvor lenge siden er det siden vi så ett skikkelig sprøtt overklokkings forsøk? Joda, helt siden overklokking.no la ned. Men for all del, med denne farten er det ikke lenge til vi er nede på itavisen nivå, og forumet blir like dårlig.

 

Litt satt på spissen selvfølgelig.

Så dårlig som itavisen skal det litt til å få til skal jeg si deg, der snakker vi se&hør! Forumet der er forøvrig overfylt av fjortisser..

Lenke til kommentar

Jeg brukte aldri hwb.no så det spiller liten rolle for akkurat meg, men det som skjedde med overklokking.no syntes jeg var katastrofalt. De splittede forumene ga mer rom for ulike brukergrupper, i motsetning til nå hvor alle raver rundt over alt. Å splitte forumene og oprette hw.no/overklokking hadde vel vært ønskelig, men det er kanskje for mye?

Lenke til kommentar

Nå er det hakket før jeg totalt gir opp dette forumet på leting etter noe annet, etter alle nedleggelsene er HW.no blitt så utvannet at det er helt utrolig. Stort sett det eneste man nå leser er nyheter som andre sider likevel har publisert allerede. De virkelig gode og selvproduserte egne artiklene som overklokking, programmer, og til en viss grad HWB stilte opp med er med noen få, få unntak praktisk talt borte.

 

Men jeg må vel bare innse det, som alt annet så er HW blitt en enorm pengemaskin som knapt tenker på godt fagstoff, det som nå i dag blir pressantert på denne siden er i dataverdenen likeverdig med Se og Hørs kjendisstoff.

 

Dette er nå bare min mening, det er sikkert mange andre som er fornøyde med forandringene, men det er nok ikke mange av dem som var HW-s opprinnelige målgruppe.

Endret av Patz
Lenke til kommentar

Dette er ikke en klok beslutning for de som leser hwb daglig. på hw er det alt for mange ikke matnyttige artikler. og om forumet blir det samme kommer det til å bli bare tull.

 

hwb burde heller styrkes med bedre priofilering slik at brukerene kommer og så burde det definitivt bli ett eget prissøk..

 

mulig ledelsen hw ser at antall besøkende er lavt? om det er grunnen er det slapp markedsføring som har skylden og ikke at siden ikke har livets rett.

Lenke til kommentar

Så lenge HWB-forumet beholdes, ser jeg ingen problemer med dette.

 

At overklokk.no ble lagt ned (eller innlemmet i hw.no om du vil) skjønner jeg egentlig. Før var det veldig vanskelig å overklokke ting (relativt sett). Med dagens hovedkort (med alle BIOS-instillingene) og de jevnt over veldig gode kjølerne som er i salg, ser jeg ingen grunn til å ha en egen side bare for det.

 

Ja, det kunne sikkert vært flere overklokkings-saker på hw.no, men trengs det en egen side for det? Nei.

Lenke til kommentar

strategtisk sett fra HW sin side er nok sikkert dette et lurt trekk, men for oss brukere så er jeg redd vi vil se akkurat det samme som skjedde med overklokking.no - altå mer eller mindre tap av alt som overklokking.no tidligere produserte i stedet for en skikkelig sammenslåing. Ideelt sett skulle man hatt like mye materiale totoal som før, men det har absolutt ikke skjedd. Det er utrolig skjeldent man faktisk ser en meningsfullt overklokkings-rettet artikkel på HW.no . overklokking.no = R.I.P

 

Jeg er redd akkurat det samme vil skje nå med HWB.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...