Gå til innhold

– Spore om seks måneder (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Genialt spill, selvom det er selve gameplayet som er bra her, graffikken er ikke så mye å skryte av. Men det bryr jeg meg lite om, selvom jeg gjerne skulle sett dette spillet i CryEngine 2.. :p

 

Hvordan klarer du å si at det er et "genialt spill" når du ikke har spilt det?

 

Personlig synes jeg at spillet "VAR" spennende, men etter å sett hvordan spillet funker og sånn så bryr jeg meg lite om den. Jeg håpet på et "virtuel" liv spill, men isteden er det et vanlig RTS slit spill med dyr som du skaper.

Lenke til kommentar
Genialt spill, selvom det er selve gameplayet som er bra her, graffikken er ikke så mye å skryte av. Men det bryr jeg meg lite om, selvom jeg gjerne skulle sett dette spillet i CryEngine 2.. :p

 

Hvordan klarer du å si at det er et "genialt spill" når du ikke har spilt det?

 

Personlig synes jeg at spillet "VAR" spennende, men etter å sett hvordan spillet funker og sånn så bryr jeg meg lite om den. Jeg håpet på et "virtuel" liv spill, men isteden er det et vanlig RTS slit spill med dyr som du skaper.

 

Det er et genialt spill fordi Will Wright har greid å lage noen ingen andre har gjort før. Bare hvordan man kan lage en figur i det spillet og få den til å animeres osv er jo helt genialt. Også hele ideen med å ta over en klode/helt univers er noe jeg alltid har ønsket i et spill, endelig kommer det, og det virker som det blir drit bra. Har jo ikke prøvd det nei, men tviler på at jeg tar feil. Det er også genialt fordi det er et spill som kan spilles gjennom uendlige ganger, og det kan bli ihverfall litt forskjellig hver gang. Ikke bare et spill man spiller i 10-15 timer, så er man lei/ferdig med spillet. Altså gjennspillbart på noe lignende måte the sims er , tror jeg ihvertfall da.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...