Gå til innhold

TEST: Netscape Navigator 9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke helt vitsen med å lage en Firefox-kopi hvor man gir utseende litt mindre knapper, litt flere innstillingsmuligheter og integrerer noen plugins. Firefox kan bli temmelig minimalistisk om man gidder å strippe bort ting man ikke bruker, og mange av de funksjonene Netscape lokker med finnes jo alt til Firefox i form av extentions/plugins.

Lenke til kommentar

Haha, tok den Acid2-testen med min tweaket FireFox 2.0.0.8, og den ble jo sånn som testen viste.

Så skulle jeg prøve med min tweaket Internet Explorer 7 da, tenkte dette var sikkert noe som IE klarer, som ikke FireFox klarer. Og er en grunn til at det finnes mange der ute som av en eller annen merkelig grunn sverger til treige, tungdrevne, fæle, stygge osv .. Internet Explorer :p

 

Men neida, ser jo hvert fall helt for jævlig ut med Internet Explorer 7! :p

Som om det var noen stor bombe :roll:

Lenke til kommentar

Kanskje ingen som gidder å nevne det; men:

"Vi prøvde dette en annen gang i forbindelse med installasjon av utvidelser, og da ble alle fanene gjenopprettet. Det virker dermed som fanene kun gjenopprettes i forbindelse med installasjon av utvidelser, men ikke ellers."

 

Grunnen må vel være at dere ikke har valgt i Main: When navigator starts: "Show my windows and tabs from last time". Identisk med Firefox såvidt jeg vet :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...