Gå til innhold

Nå kommer HTC Shift


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slik som HTC lover og lyver om leveringen av TyTN II, vil nok denne også bli veldig forsinket. På meg virker det som HTC er flinke på papirlanseringer, men at det varer og rekker før produktene finner veien ut på markedet.

9471020[/snapback]

 

HTC har verken lovet eller lyvet om releasen av TyTN II. Derimot butikkene som setter UBEKREFTEDE salgsdatoer "juger". Det er heller ikke løgn da de bestemt skriver at disse datoene er UBEKREFTET og dermed ikke en dato HTC har gått ut med. :nei:

 

En leveringsdato kan også endre seg dersom man kanskje må gjøre endringer i f.eks den norske versjonen, da denne kjører en annen ROM-versjon enn den engelske. Det kan også være andre grunner for en forsinket leveranse, som f.eks at distributøren/importøren velger og vente med å ta inn en modell til de kanskje har solgt ut en annen eller lignende.

 

Og som alle andre merker blir et produkt ofte "releaset" lenge før den kommer i butikken. Dette for å vise fram kommende produkter. En lansering er dermed ikke det samme som en levering. Slik er det hos alle merker og alle bransjer.

Endret av Dj_Matsern
Lenke til kommentar
Og som alle andre merker blir et produkt ofte "releaset" lenge før den kommer i butikken. Dette for å vise fram kommende produkter. En lansering er dermed ikke det samme som en levering. Slik er det hos alle merker og alle bransjer.

9471478[/snapback]

 

Er flere produsenter som har det klart i butikken slik at det er tilgjengelig ved release. Apple er et godt eksempel, hvis man ser bort fra iPhone.

Lenke til kommentar

ja linux kunne vært spennende, men iirc det er visse problemer med strømsparing og programvare. var det ikke oppdaget at gaim/pidgin dreiv å pirket i X angående støtte av skjermsparer hvert 5. sekund eller noe sånt? sikkert fikset nå da.

 

hvordan er det med forhandlere av umpc-er i norge forresten?

finner fint lite av dem i prisguiden (eller tablet for den del).

Lenke til kommentar
ja linux kunne vært spennende, men iirc det er visse problemer med strømsparing og programvare. var det ikke oppdaget at gaim/pidgin dreiv å pirket i X angående støtte av skjermsparer hvert 5. sekund eller noe sånt? sikkert fikset nå da.

 

hvordan er det med forhandlere av umpc-er i norge forresten?

finner fint lite av dem i prisguiden (eller tablet for den del).

9471588[/snapback]

 

Spørsmålet mitt er hvordan får man lagt inn Linux. Har vel ikke noen form for drev denne. Må i såfall bli via USB (Har da alltids den eksterne HDDVD spillern til Xboxen :p).

Lenke til kommentar
oh drit lekker! synes det sto "shit" ^^

skjønner ikke hvorfor de bruker sånn glossy/balnk overflate. det ser kanskje pent ut, helt til du tar på den.. noen må jo tenke praktisk også! :p

9471621[/snapback]

 

De fleste tenker ikke praktisk før etter de har kjøpt den. Micromaskiner er generelt noe knot å bruke.

Lenke til kommentar
Hadde vært interessant med linux eller liknende på en slik en (da linux ikke drar like mye ressurser som vista). Men er spent på prisen på denne. Har en følelse at den ikke vil passe min lommebok ;)

9471544[/snapback]

 

Er det ikke bare å legge in Linux da?

9476638[/snapback]

 

Ikke i tanke på hvor sterke bånd HTC har med Microsoft. Og iogmed denne skal på en eller annen måte dualboote med Windows Mobile 6 så er jeg spent på hvordan denne blir i grunnoppsettet. Men er fortsatt spent på hvordan man skal få inn Linux uten drev ^^ Får håpe USB fungerer ;)

Lenke til kommentar

Jeg testet HTC Shift i går...

 

Den var NICE!

 

Litt informasjon som jeg plukket opp fra HTC:

 

Den har ikke mobiltelefon funksjon.

Den har innebygget WLAN / UMTS / HSDPA funksjon.

Den hadde en egen knapp som man kunne swappe i mellom Windows Vista og Windows Mobile 6 på ett blunk.

Man kunne enten kjøre den med kun Windows Vista oppe, eller hybrid versjonen.

Batteritid med Windows Vista cirka 3 timer.

Batteritid med hybridversjon cirka 5 timer.

 

 

Cirka utsalgspris på rundtom 12000 - 15000 kr kan jeg tenke meg i forhold til det jeg hørte av leverandøren.

Endret av Eirik22
Lenke til kommentar
oh drit lekker! synes det sto "shit" ^^

skjønner ikke hvorfor de bruker sånn glossy/balnk overflate. det ser kanskje pent ut, helt til du tar på den.. noen må jo tenke praktisk også! :p

9471621[/snapback]

Jeg bare må kommentere det:

du trodde det sto(d) "shit"...

eventuelt

du syn(t)es det burde ha stått "shit"

sorry

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...