Gå til innhold

Spillene på Games Convention 2007 (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser med stor glede at de har tenkt å vise Jagged Alliance 3 på GC.....Dette er et etterlengtet spill for min del. Elsket de to første, og håper og ber om at de har klart å bevare litt av den gode feelingen i spillet.

 

Det har vært så mye frem og tilbake under utviklingen av dette at jeg egentlig ikke regnet med at det skulle komme ut, så gjenstår det å se om spillet er blitt ødelagt underveis :)

Lenke til kommentar
...Guitar Hero III kommer til Wii også.

9321204[/snapback]

Sant, rettet opp.

 

Hvor er Mafia 2?  :cry:

9321263[/snapback]

Listen inneholder kun bekreftede titler. Mafia 2 er ikke 100% bekreftet av Take-Two enda.

 

Angående Blizzard. Har de sagt noe om de vil kunngjøre spillet Team 3 holder på med?

9321323[/snapback]

Nei.

 

Ingen MS/Sony/Nintendo spill? :hmm:

9321381[/snapback]

Microsoft har sagt at de ikke skal være særlig profilerte på Games Convention. Nintendo har ikke kunngjort noen liste enda. Har oppdatert med det vi vet om Sony, sålangt.

Endret av TST
Lenke til kommentar

Det var trist :( Har ikke PS3, bare X360 og Wii, blir vel ikke så mye nytt rundt disse konsollene da. Trodde at Banjo 3 skulle komme før jul, men vi har jo ikke hørt et pipp fra det på laang tid :( Hadde også håpet på release datoer fra Nintendo, tenker da på SM Galaxy, SSBB og Batalion Wars. (Blir vel ikke noe av det heller da :p) Jaja, får følge med på 3. parts utviklernes spill da :)

Lenke til kommentar
Hadde også håpet på release datoer fra Nintendo, tenker da på SM Galaxy, SSBB og Batalion Wars. (Blir vel ikke noe av det heller da :p) Jaja, får følge med på 3. parts utviklernes spill da :)

9321677[/snapback]

Både Super Mario Galaxy og Battalion Wars 2 er satt til utgivelse i 4. kvartal 2007 i følge utgivelseslisten Nintendo gav oss forrige måned. Det kan godt hende de skal vises frem på Games Convention, men Nintendo har ikke bekreftet det enda. Vi er selv invitert på en lang omvisning hos Nintendo, men de nekter å fortelle oss hva vi skal se :-)

 

Produktsider på Gamer.no, med utgivelsesdato:

 

http://gamer.no/product.php?productId=50382

http://gamer.no/product.php?productId=46039

 

Men når det er sagt: Utgivelsesdatoer kan man ta opp/diskutere i en annen tråd :-)

Lenke til kommentar

Neida, skal ikke spore helt av emne ;) Er bare litt synd at vi ikke har noen helt fast dato på spillene. Skulle likt å vite akkurat når Galaxy kommer. Har så lyst til å få Galaxy under jule treet :p

 

Er uansett fint at Fifa 08 er med på lista synes jeg. Skal bli ganske morsomt å spille det også :) Blir vel å følge litt med på PS3 også :D

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Jeg vet Bohemia Interactive Studio/IDEA Games (PR selskapet) skal vise frem ekstrapakken til ArmA: Armed Assault kalt ArmA: Queen's Gambit.

 

Men det beste er at de skal vise fram et nytt spill som de utvikler for øyeblikket. Det sikkert Game 2 (tidligere Operation Flashpoint 2), men jeg håper det har kommet med en ny drakt og navn. :dribble:

 

Kilde:

IDEA Games

ArmedAssault.com - Queen's Gambit

Lenke til kommentar
Kane and Lynch fra Eidos skal vel komme til PC også? Ellers mykje spennande på den lista. :)

9321865[/snapback]

Takk, rettet opp.

 

Jeg vet Bohemia Interactive Studio/IDEA Games (PR selskapet) skal vise frem ekstrapakken til ArmA: Armed Assault kalt ArmA: Queen's Gambit.

 

Men det beste er at de skal vise fram et nytt spill som de utvikler for øyeblikket. Det sikkert Game 2 (tidligere Operation Flashpoint 2), men jeg håper det har kommet med en ny drakt og navn. :dribble:

 

Kilde:

IDEA Games

ArmedAssault.com - Queen's Gambit

9321989[/snapback]

Takk for tips, la til IDEA i lista nå.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...