Gå til innhold

Omtale av Shadowrun (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror det var snakk om at dem hadde lagt inn en eller annen form for assistanse...

8953208[/snapback]

 

De har vel lagt inn litt auto-aim på xbox og i tillegg så tulles siktet litt til når man snur fort på PC (som nevnt i artikkelen).

 

Ellers er det rimlig tåplig at dette spillet er Vista-only. Igjen får man jo et bedre produkt om man cracker, når man faktisk får tak i en XP-crack...

 

AtW

Lenke til kommentar

Ellers er det rimlig tåplig at dette spillet er Vista-only. Igjen får man jo et bedre produkt om man cracker, når man faktisk får tak i en XP-crack...

 

AtW

8953298[/snapback]

 

Ja. Leste på en test de hadde gjort så får du 30% berde ytelse i xp. Spillet bruker heller ikke direct 10, skjønner ikke hva de driver med i M$

Lenke til kommentar

 

Ja. Leste på en test de hadde gjort så får du 30% berde ytelse i xp. Spillet bruker heller ikke direct 10, skjønner ikke hva de driver med i M$

8957041[/snapback]

 

Er vel et tafatt forsøk på å få folk over på vista, men det skal vel mer enn et par middelmådige spill for å få til det.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Kombinerer du dette med systemkrav som kan gi NASAs PC-er prestasjonsangst

 

En kompis av meg kjører spillet helt fint (på low selvfølgelig) på en AOpen 1559 laptop med Windows XP faktisk..!

(spec:

1,73GHz Dothan Petium M

1,5GB Ram

80GB HDD 5400RPM

GeForce Go 6600 128mb.)

 

Selv kjører jeg med masse eyecandy på pc'n i signaturen min. :D Laptop det også. ;)

 

Edit: Det finnes en Windows XP fix (du legger noen .dll filer i installasjonsmappa) slik at Shadowrun fungerer i XP også.

Endret av roy_nor
Lenke til kommentar

Noen som vet om denne xp-hacken kan brukes uten å frykte bann? Har ikke lyst til å miste CD-keyen min :)

 

EDIT: Har lest litt rundt nå og det ser ut at for å få 100% ut av spillet må det være på vista.

 

Er det noen måter å legge inn Vista på ny partisjon når den XP'en jeg har tar opp all plass på hardisken med sin partisjon? Ser stygt ut til at jeg blir nødt til å reinstallere både XP og vista for å få dem på hver sin del av disken :cry:

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar
Noen som vet om denne xp-hacken kan brukes uten å frykte bann? Har ikke lyst til å miste CD-keyen min :)

 

EDIT: Har lest litt rundt nå og det ser ut at for å få 100% ut av spillet må det være på vista.

 

Er det noen måter å legge inn Vista på ny partisjon når den XP'en jeg har tar opp all plass på hardisken med sin partisjon? Ser stygt ut til at jeg blir nødt til å reinstallere både XP og vista for å få dem på hver sin del av disken :cry:

9134751[/snapback]

 

Ikke installer XP og Vista på samme partisjon, det blir bare krøll.

 

Ta deg heller tiden og re-partisjoner så du har 15gb til XP og 20-30 til Vista.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...