Gå til innhold

Mye nytt for Red Orchestra (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brettene er egentlig ikke nye. De er bare ti kjempegode custom-brett som har blitt gjort "offisielle", som man nå finner i den offisielle brett-lista.

 

Den største nyheten er dog selvsagt at servere nå kan støtte dobbelt så mange spillere som før (noen servere hadde dog installert modifikasjoner som gjorde det mulig for 50 spillere å være inne samtidig - noe som gikk svært fint, og serveren(e) var konstant full).

 

Tripwire er helt brilliante. De gjør det alle andre spillutviklere aldri gjør. Når de kommer med oppdateringer, legger de ting som man absolutt ikke forventer. Å høyne max-players til 64 har jeg aldri sett før. Kanskje noe å lære for de store utviklerne, som bare lager spill med støtte for 16 spillere?

 

Uansett, jeg har to gjestepass som jeg ikke har bruk for. Om noen har lyst på litt RO-action, så bare send en PM. :)

 

EDIT: Forresten kjempefint at Gamer kommer med nyheter rundt RO. RO får et større og større community hver dag, men det kan ikke bli for mye. Sånne nyheter vil alltids kunne kapre noen nye spillere. Takker, Gamer. :thumbup:

 

EDIT2: har gitt vekk begge gjestepassene nå.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

vurderer faktisk å kjøpe meg spillet nå. Var sååå nær å kjøpe spillet dagen den kom ut, men lot vær pga jeg spilte altfor mye cs og hadde aldri fått tid til å spille det uansett. Men nå som jeg er ferdig med cs for godt, ser det ut som om Red Orchestra kan være en god, om ikke bedre erstatning

Lenke til kommentar
Herlig!  :D

 

Synd at man må bruke C:\ stasjonen for å installere Red Orcestra (Steam), eneste stasjonen jeg har lite plass på :(

8757300[/snapback]

 

Er bare å flytte steam det da, bare husk å fjerne steamapps mappa først

 

Edit: Altså flytte den så den ikke blir fjernet under avinstalleringen av Steam.

Endret av Sirius Cobra
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...