Gå til innhold

Omtale av Pirates of the Caribbean: At World's End (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kall meg gjerne gal, men jeg liker spillet jeg.

Ja litt dårlig kampsystem er det , men den supre grafikken veier opp for det.

I mine øyne er det vel kun Gears of War som har bedre grafikk( om den er bedre der da).

 

 

Om man tar spillet for det det er, nyter grafikken , og ikke minst sjørøver settingen , så tror jeg at flere med meg vil ha en fin stund med Pirates. Alle spill er ikke laget for hardcore gamere.....

 

 

Så gale som 3 av 10 er det ihvertfall ikke.

 

 

PS Faktisk litt befriende og endelig spille et såpass enkelt spill , der man ikke står fast i time eller dagevis, for så å slenge kontrolleren vegg i mellom.

Lenke til kommentar

Film til spill kan bli bra, men problemet er at utviklerne rusher til å gi det ut samtidig som filmen, det er det som ødelegger alt =/ (se på spiderman spilla, syns enern og toern var bra, men treern ble rusha og dermed får den lave karakterer).

 

Morsom artikkel btw, bra skrevet. Ga meg et ganske godt bilde av hvordan spillet er. Tenker meg at bare hardcore fans kjøper denne :p

Lenke til kommentar
Ja litt dårlig kampsystem er det , men den supre grafikken veier opp for det.

I mine øyne er det vel kun Gears of War som har bedre grafikk( om den er bedre der da).

8696100[/snapback]

 

Hvordan du får dette spillet til å nesten ha så bra grafikk som Gears of War skjønner ikke jeg oO

Lenke til kommentar
Ja litt dårlig kampsystem er det , men den supre grafikken veier opp for det.

I mine øyne er det vel kun Gears of War som har bedre grafikk( om den er bedre der da).

8696100[/snapback]

 

Hvordan du får dette spillet til å nesten ha så bra grafikk som Gears of War skjønner ikke jeg oO

8697467[/snapback]

 

 

Nye briller kanskje.....

 

Gears of War har jo en litt matt og kjedelig brun/gråfarge. Sier ikke at dette egentlig er bedre, men langt bak er det ikke.

 

Det fine er at jeg koser meg med spillet, mens andre mener det er møkk. Spiller faktisk ingen rolle hva andre mener om hverken spill eller film, jeg ser/spiller det jeg liker.

 

Ta Halo til eks. kjempemøl ifølge meg, men priset opp til de store høyder av de fleste.

 

Smaken er heldigvis forskjellig for de fleste av oss.

Lenke til kommentar
Ja litt dårlig kampsystem er det , men den supre grafikken veier opp for det.

I mine øyne er det vel kun Gears of War som har bedre grafikk( om den er bedre der da).

8696100[/snapback]

 

Hvordan du får dette spillet til å nesten ha så bra grafikk som Gears of War skjønner ikke jeg oO

8697467[/snapback]

 

 

Nye briller kanskje.....

 

Gears of War har jo en litt matt og kjedelig brun/gråfarge. Sier ikke at dette egentlig er bedre, men langt bak er det ikke.

 

Det fine er at jeg koser meg med spillet, mens andre mener det er møkk. Spiller faktisk ingen rolle hva andre mener om hverken spill eller film, jeg ser/spiller det jeg liker.

 

Ta Halo til eks. kjempemøl ifølge meg, men priset opp til de store høyder av de fleste.

 

Smaken er heldigvis forskjellig for de fleste av oss.

8697561[/snapback]

 

Du sier at jeg trenger nye briller?

 

Du som så ærlig sitter og prater om at smaken er forskjellig for de fleste av oss, også sier du at jeg trenger nye briller?

 

Grafikken i Gears of War er en fjell topp over dette spillet etter min mening, og en hel haug med andre også vil jeg tro.

 

Men som sagt, det er min mening.

Lenke til kommentar
Ja litt dårlig kampsystem er det , men den supre grafikken veier opp for det.

I mine øyne er det vel kun Gears of War som har bedre grafikk( om den er bedre der da).

8696100[/snapback]

 

Hvordan du får dette spillet til å nesten ha så bra grafikk som Gears of War skjønner ikke jeg oO

8697467[/snapback]

 

 

Nye briller kanskje.....

 

Gears of War har jo en litt matt og kjedelig brun/gråfarge. Sier ikke at dette egentlig er bedre, men langt bak er det ikke.

 

Det fine er at jeg koser meg med spillet, mens andre mener det er møkk. Spiller faktisk ingen rolle hva andre mener om hverken spill eller film, jeg ser/spiller det jeg liker.

 

Ta Halo til eks. kjempemøl ifølge meg, men priset opp til de store høyder av de fleste.

 

Smaken er heldigvis forskjellig for de fleste av oss.

8697561[/snapback]

 

Du sier at jeg trenger nye briller?

 

Du som så ærlig sitter og prater om at smaken er forskjellig for de fleste av oss, også sier du at jeg trenger nye briller?

 

Grafikken i Gears of War er en fjell topp over dette spillet etter min mening, og en hel haug med andre også vil jeg tro.

 

Men som sagt, det er min mening.

8714328[/snapback]

 

Var vel jeg som hadde nye briller. Du spurte hvordan jeg fikk dette spillet til å ha like god grafikk som Gears.

 

Må kune lese da

Lenke til kommentar

Du sier at jeg trenger nye briller?

 

Du som så ærlig sitter og prater om at smaken er forskjellig for de fleste av oss, også sier du at jeg trenger nye briller?

 

Grafikken i Gears of War er en fjell topp over dette spillet etter min mening, og en hel haug med andre også vil jeg tro.

 

Men som sagt, det er min mening.

8714328[/snapback]

 

Enig med deg. Jeg fikk et lite sjokk da jeg så at noen mente dette spillet ikke var langt bak Gears i grafikk.

Gears har en vanvittig dybde i personene og i veggen/gulvet osv.

Pirates 3 har en fin grafikk men det blir veldig flatt og liten dybde.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Selv har jeg prøvd spillet hos en venn som har en jævlig dålig smak.

Jeg ble lei tvert.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...