Gå til innhold

Hyundai 37" LCD-TV HLT-37V2FH - Noen med erfaring?


Anbefalte innlegg

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=331213&view=detailed

 

Jeg søker forum, google og butikker, men finner ingen som har en eneste kommentar til denna tv'en?! Syntes det er merkelig siden det er en full-hd tv til altfor lite penger, noe som burde resultere i at mange med ikke så mye peiling på tv kjøper den, eller at noen tester den...

 

Ingen?

 

Spesifikasjonene ser nemlig gode ut, samt at Hyundai modellen uten full-hd har fått gode kritikker av testere og brukere.

 

2 HDMI innganger er også skjeldent blandt så billige skjermer.

 

Ble forresten satt ned i pris idag fra rundt 11000,- til 8000,-. Vet ikke om det er tilbud eller ei. (se EDIT)

 

Trenger sart råd, da jeg skal kjøpe meg en ny LCD skjerm til en billig penge, og ønsker meg en full-hd tv for å være høvlig klar til neste generasjon uten å ha det aller beste! Skal brukes til normal tv-titting, fremtidig PS3, DVD og PC.

 

:)

 

EDIT: Idag ble prisen satt opp igjen...var vel en feil..

Endret av owike
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei... Men hva slags mer informasjon kan dem gi enn den som er spesifisert om skjermen?

 

EDIT: Sendte en mail til dem nå... Spurte om det var en utgått modell, hvir de hadde fått tak i den, og/eller om de hadde noe mer informasjon, siden den omtrent ikke eksisterer på nettet.

Endret av owike
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hm, vel... tydeligvis én som er fornøyd;

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331213#product_review

 

Fikk også en mail fra komplett idag;

 

Hei!

 

Dette er en ny model fra Hyundai for det Nordiske markedet.

 

Det skal komme noen tester på den (lyd & bilde tror jeg), modellen blir også solgt I Sverige.

 

Vennlig hilsen MO, Komplett Kundesenter

 

Hørtes bra ut, og virker som et godt kjøp...

Lenke til kommentar
Hm, vel... tydeligvis én som er fornøyd;

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331213#product_review

Lite nyttig erfaring. Enkelte er fornøyd med alt

Fikk også en mail fra komplett idag;

 

Hei!

 

Dette er en ny model fra Hyundai for det Nordiske markedet.

 

Det skal komme noen tester på den (lyd & bilde tror jeg), modellen blir også solgt I Sverige.

 

Vennlig hilsen MO, Komplett Kundesenter

 

Hørtes bra ut, og virker som et godt kjøp...

8654269[/snapback]

Vi får holde øyene oppe for tester, da.... :cool:

Lenke til kommentar

Stemmer...samme her!

 

Må IKKE bli frista til å gå for vanlig HD tv'er nå som FullHD endelig er skikkelig på vei inn i markedet. (Er en grunn til at en vanlig HD tv som scorer kjempe i tester koster 4900,-) Greit at det finnes mange glimrende vanlige HD tv'er, men alikevel er fulHD _mer_ klar for fremtiden. F.eks PS3, pc tilkopling og selvfølgelig det nye digitale bakkenettet som har kapasitet til å sende fullHD når leverandørene ønsker... :) m.m

 

Men samtidig, kjipt å sitte med en tv som har høy oppløsning - men med et farveløst og uklart bilde (f.eks)

 

Må nok bare vente _liitt_ lenger...

Lenke til kommentar

Selv om jeg ikke har sett det med egne øyne, så tror jeg nok at du ser forskjell på en HD DVD/Blueray avspilling på en 1080p skjerm mot en 720p. Men en "vanlig" dvd derimot, vil kanskje se bedre ut på 720p?

Uansett, hvis du spiller mye så er jo høyere oppløsning å foretrekke.

 

Det eneste som er dumt med denne TVen er at den ikke støtter 1:1 pixelmapping, har ikke lest noen test, men det var det komplett sa til meg.

Panelet som er brukt skal visst være produsert av LG, litt merkelig egentlig, for jeg kan ikke huske å ha sett noen 37" full HD LG TVer.

 

Det finnes jo flere "billige" full HD TVer, Mirai sin 42" koster jo ca. 11k, denne skal støtte 1:1 pixelmapping og hvis du googler litt så finner du mange bruker tester.

Samsung sin nye 37" er kanskje ikke av de billigeste, men med denne tror jeg ikke en trenger bekymre seg for om bilde er bra.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Hvis dokkar isje har merket d enndo så koster full hd hyundai no 7995 kr igjen på Komplett. Akkurat samme prisen som hd-ready tven fra hyundai på komplett :p pga 27% avslag tror eg. En av forskjellene va 1000:1 kontrast på hd-ready og 800:1 kontrast på full hd. Vetsje ka d har å si. Har forresten kjøpt tven og eg e fornøyd bortsett fra at hodetelefon inngangen funket isje. Har sendt mail om dette til komplett. Men eg e isje ekspert på tv så at eg e fornøyd betyr isje mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...