Gå til innhold

Hyundai 37" LCD-TV HLT-37V2FH - Noen med erfaring?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare ved å bruke den som dataskjerm er det mer enn bra nok med vga eller dvi. Men om du har hd filmer i 1080 så må du kjøre hdmi til hdmi for å få full hd bilde fra datan.

 

Men for all del, filmer i 1360x768 oppløsninga over vga er ikke ille i det hele tatt:D

Endret av darkz
Lenke til kommentar
Bare ved å bruke den som dataskjerm er det mer enn bra nok med vga eller dvi. Men om du har hd filmer i 1080 så må du kjøre hdmi til hdmi for å få full hd bilde fra datan.

 

Men for all del, filmer i 1360x768 oppløsninga over vga er ikke ille i det hele tatt:D

 

Takk for infoen om 1080p via hdmi fra skjermkort, darkz. Nå MÅ jeg ha dette TV'et :) Så får jeg vel kjøpe meg Xbox HD DVD addonen og koble den til PC-en så blir det digg med full hd filmer!

Lenke til kommentar

Hei! Er i disse dager ute etter min første tv. Har titta rundt på nettet, lest litt om tv`er ( er/ var helt blank) og kommet frem til at en 37" full hd tv passer meg perfekt :) Det jeg lurer litt på er om jeg skal satse på denne tven eller legge i litt mer penger og kjøpe feks en Toshiba?? Som fattig elev passer denne tven veldig godt til lommeboka, men dersom forskjellen er stor på denne og andre tv`er jeg villig til å legge i ett par tusen til. Noen som har sammenlignet denne tven med dyrere tver? Hva syntes dere jeg burde? Er denne tven noe å satse på? Skal bruke btw bruke den sammen med Ps3:)

 

Hilsen Mr.Nauz :grin:

Lenke til kommentar
Hvordan får du til 1080p? får ikke det til å funke jeg

om jeg prøver så får jeg bare blå skjerm på tven

har en 1080p dvd-spiller (hdmi), 8600gt (dvi->hdmi) og xbox360 (digital komponent) og ingen av dem vil vise 1080p

 

Her funker det uten problemer, full hd med begge mine hdmi kabler. Merker ikke noe forskjell i bilde ved dyr kabel eller den som fulgte med skjermkortet

Lenke til kommentar
Hei! Er i disse dager ute etter min første tv. Har titta rundt på nettet, lest litt om tv`er ( er/ var helt blank) og kommet frem til at en 37" full hd tv passer meg perfekt :) Det jeg lurer litt på er om jeg skal satse på denne tven eller legge i litt mer penger og kjøpe feks en Toshiba?? Som fattig elev passer denne tven veldig godt til lommeboka, men dersom forskjellen er stor på denne og andre tv`er jeg villig til å legge i ett par tusen til. Noen som har sammenlignet denne tven med dyrere tver? Hva syntes dere jeg burde? Er denne tven noe å satse på? Skal bruke btw bruke den sammen med Ps3:)

 

Hilsen Mr.Nauz :grin:

 

Vel, om du leser testen av lyd og bilde sin test av den mindre modellen, så ser du hva tv`en har å by på. Stod der at den har LG panel, og lg tv`er er ganske ledende. Syns ikke samsung sin m86 henger med denna engang, men det er da meg. Uansett så anbefaler jeg denna tv`en. Jeg leita langt om lenge etter tv, og tvilte litt på denne her. Villere og bedre bilde til denne prisen finner du ikke om du ikke stjeler en. KJØP!! :D

Lenke til kommentar

det som overraska meg mest var bildet fra PC. att det skulle bli så klart og fint bilde hadde jeg aldri trodd.. slår min samsung syncmaster CRT skjerm heftig!

 

 

når det gjelder tv så kjører jeg kjører anloge tv signaler, så der er jeg ikke helt fornøyd, blir digitalt om noen dager, og håper det blir myye bedre, :D

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

kjører natural og lav kontrast lysstyrke da jeg surfer eller generelt bare sitter og gnir forran datan. Slipper ¨bli sliten i øya:D

 

Vanlig surfing/databruk:

 

Profil: Naturlig

 

Kontrast: 48

Lysstyrke: 35

SKarphet: 15

Farge: 55

 

Fargetemp: kjølig

Støyred: høy

Filmodus: på

 

 

Film og spill bruker jeg cinema med:

 

kontrast: 63

lysstyrke: 50

SKarphet: 15

Farge: 49

 

Fargetemp: kjølig

Støyred: Høy

Filmmodus: på

 

 

 

Bruker dog noen innstillinger i nvidia panel for fininnstilling:D

Lenke til kommentar

Kan jeg koble pc`en min til denne tv`en med hdmi kabel å få 1080? Ser på komplett så står der: PC-grensesnitt VGA (HD-15) betyr dette att kun en vga kabel vil funke fra pc til tv?

 

Edit: snakket med komplett.no å dem sa jeg kun kan kjøre vga kabel fra pc`en til tv`en.. synest dette hørtes litt rart ut da? jeg sa ikke noe om hva skjerkort jeg har.. så har ikke noe med det, dem sa bare att tv`en ikke takler dvi eller hdmi kabel fra pc`en. stemmer dette?

Endret av Alexanderher
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...