Gå til innhold

Priskutt fra Intel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ethernet: Dette er vel ikke beregnet på direkte salg til privatersoner, men heller til importører/store nettbutikker ;)

 

Fin nyhet for oss som klør i fingrene etter å få oppgradert litt!

8457466[/snapback]

Jeg vet det ;)

Han burde nevne det i posten sin, mente jeg :)

Mulig veldig formulert, men :hrm:

Endret av Ethernet
Lenke til kommentar
"Alle priser er oppgitt i USD og gjelder ved kjøp av 1000 prosessorer."

 

Har du store planer? :p

8457430[/snapback]

Jo, men begge prisene er oppgitt med samme forutsetning, så prosentvis bør nedgangen være riktig.

 

Skuffende at Q6600 ikke gikk ned mer, men det kommer vel etterhvert og med 45nm. E4300 fremstår jo som ett veldig bra kjøp etterhvert, den klokket vel passe bra også.

Endret av kindings
Lenke til kommentar

 

Her har du 14 sider med info som forfatteren "glemte" å ta med til denne diskusjonen. Les her og du får all informasjon du trenger. Skam at RBW ikke følger med hva som sies her etter at artikkelen er skrevet, i såfall ville vedkommende ha linken diskusjonen til eksisterende tråd.

8457629[/snapback]

 

Det var da svært på vei som du tar det da? Ikke vet jeg hva du prøver å insinuere med de hermetegnene, men den tråden var jeg ikke klar over. Vi følger med i trådene, men vi sitter slettes ikke og trykker F5 hver 10. sekund.

Lenke til kommentar
AMD får det tøft om dagen.

8457699[/snapback]

Tja, intel sin nedsetting av pris er i grunn at amd nettopp hadde ekstrem pris reduksjon. Og ja de sliter litt nå, men tror de stabiliserer seg. For det er vell snakk om at folk med gammel pentium cpu oppgraderte i stort antall for å få mere ut av maskinen de alerde hadde.

Lenke til kommentar
Bare å vente å se hvordan pipen låter hos intel etter at AMD skifter generasjon til sommeren.

8458347[/snapback]

Det er bare en måte for AMD å ta tilbake det tapte, nemlig å levere. Jeg antar ingen ting før jeg ser hva AMD klarer å levere. Intel har i hvert fall gjort en storeslem med Core2, det er helt sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...