Gå til innhold

Apple søker nye patenter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spennende, men jeg tror jeg hadde savnet numpad en del...

8381478[/snapback]

 

Det er jo berre ein veldig enkel tegning for å visse teknologien og ikkje for å visse akkurat korleis det ferdig produktet blir så det er ingen som kan sei om numpaden blir fjerna ;) .

Endret av PHdZ2
Lenke til kommentar

Synes ipod kontrollene er veldig bra og at de utnytter knappene der veldig godt. Er helt genialt for mp3 spillere som omtrent kun består av lister man blar i og volum og andre ting som et "hjul" egner seg til.

 

Kan by på problemer at en pc brukes til endel annet en å bla i lister, men til de tingene kan man jo bruke musen. Når jeg tenker over det dukker det opp endel ider i hodet mitt som gjør at jeg er nesten overbevist om at Appel kommer med enda en genial løsning.

 

Foreksempel ting som skrolling kommer jo til å bli mye mer behagelig.

Endret av [StK]Bountyhunter(BF:V)
Lenke til kommentar
Hva i helsikke skal det brukes til da?

8382114[/snapback]

 

musikk produksjon/ lydstyrke/ bakgruns belysnings styrke / bla gjennom bilder / scrolle på sider / ect altså alt som kan justeres så er et hjul ganske greit å ha. Men det er nok som han andre duden sier defansiv patentering og de kommer nok ikke til å lage bare en hjul mus. Men kan se for meg en mus som eks mightymouse der du har høyre og venstre klikk, den scrolle tingen alt som den har nå. Og i tilleg rundt den skrolle "nippelen" hvis du bruker den ene fingeren til å lage en sirket bevegelse så kan den gjennkjenne det og forså at du ønsker å bruke "hjulet". selv om det ikke er et hjul.

 

Altså enda en feature til migthymouse tror jeg.

 

Btw kan ikke hw bare ta for seg mac NYHETER og ikke vage dårlige mac rykter. Den dagen dere ikek har for mye feil i mac nyhetene deres kan dere kanskje begynne å tenke på å noen rykter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...