Gå til innhold

September-lansering for Halo 3? (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror uansett det er smart at de prøver å skille lanseringene til PGR4, Halo 3 og GTA 4 så det er minst 3-4 uker mellom hver. Alle 3 er jo digre titler som neppe tjener på å komme nesten samtidig.

 

GTA 4 sin dato er vel allerede spikret av Rockstar, så da er det Halo 3 og PGR4 som må justeres. Jeg tipper at en av dem kommer før og en av dem etter GTA.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar
*håpe på at dette stemmer og glede seg*

8159919[/snapback]

Håper faktisk dette ikke stemmer. Hvis det blir slik at Bungie rusher Halo 3, bare for å nå en lansering i september. Vil jeg heller ha det i november/desember..

8160031[/snapback]

 

Har ikke Bungie jobbet primært med Halo 3 siden Halo 2 da? Da har de jo hatt rimelig god tid.. Men du har ett godt poeng. Heller ett herlig stykke spill fremfor ett rusha spill som får annenhver 360 til og blinke rødt.

Lenke til kommentar

Litt off topic men.... Ble hvertfall glad når jeg leste at Halo 2 kom til Vista nå i Mai. Det bør vel bli endel bedre grafisk enn xbox versjonen? Når Halo3 kommer til pc vet vel gudene, men det spørs vel om det først blir når microsoft skjønner at de ikke kaprer særlig mer xbox360 kunder hovedsaklig pga dette spillet.

Lenke til kommentar

Tror det blir november som de to foregående spillene.

 

Blir mange topptitler samtidig i høst:

 

Age of Conan (PC)

Alan Wake (PC/X360)

Assasins Creed (PS3/X360/PC)

BioShock (PC/X360)

Crysis (PC)

GTA IV (PS3/X360)

Halo 3 (X360)

Heavenly Sword (PS3)

HL2: Episode 2/Team Fortress 2/Portal (PC/PS3/X360)

Metroid Prime 3 (Wii)

Metal Gear Solid 4 (PS3)

Project Gotham Racing 4 (X360)

Spore (PC)

Super Mario Galaxy (Wii)

Unreal Tournament 3 (PC/PS3/X360)

Zelda: Phantom Hourglass (DS)

 

Må nok prioritere bort minst halvparten her ja. Noen viser seg sikkert å være flopper også...

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Spilte ferdig Halo 2 som jeg begynte på for 2 år siden i går :D

 

Så nå gleder jeg meg til Halo 3!

8163098[/snapback]

Hehe. Kanskje jeg burde få ræva i gir å spille ferdig Halo 2 også... Faktisk så hadde det ikke vært så dumt å spille 1'ern også (som jeg aldri hard prøvd) :p

Lenke til kommentar
litt OT..

 

er noe "poeng" for meg og skaffe halo3 når den kommer. da jeg IKKE har prøvd verken halo, eller halo 2 før.. tenker historie messig osv

8164095[/snapback]

Jeg tror nok ikke du vil bli skuffet over Halo 3 om du ikke har spilt 1'ern og 2'ern, men det er nok greit å ha med seg de spillene også. De koster jo ikke mye da; ca. 100 - 200kr. for hver, tenker jeg :) Og liker du ikke storyen, så er det jo førsteklasses multiplayer.

Lenke til kommentar

Bare det blir Bungie som bestemmer dato og ikke Microsoft så blir jeg glad. Jeg vil ha et Halo 3 spill som er 110% ferdig og ikke 90%, mens de 10 siste prosentene bare er hastverksjobb for å få det ferdig til å passe i kalenderen til Microsoft.

 

Helt sykt hvordan spill realesen er for xboxen framover. Jeg skal se nærmere på alle disse spillene, og det er plutselig blitt mange spill jeg egentlig vil ha i samlinga mi. Får håpe ingen skuffer. Uff, kommer til å bli et dyrt år :hmm:

Mai: Forza Motorsport 2

Juni: Shadowrun

Juli: Mass Effect(muligens)

August: BioShock og Blue Dragon(amerikansk versjon)

September: Assasins Creed og kanskje Halo 3?

Oktober: GTA 4

November: PGR 4 og for håpentligvis Mercenaries 2

Desember: Lost Oddysey og Fable 2?

 

Pluss spill som Army of Two, Colin McRea: Dirt, Sega Rally Revo og Two Worlds

 

Mange av disse er Xbox (Microsoft exclusive), men alle er da topp spill i mine øyne :dribble:

Lenke til kommentar
Helt sykt hvordan spill realesen er for xboxen framover. J

8164695[/snapback]

Helt enig - det er *mange* stortitler på gang. Fra høsten av kommer jeg nok glatt til å kjøpe minst 2 spill i måneden, og jeg regner med å bruke mange hundre timer i Forza 2 før den tid.

 

Det er nesten for mye - hvordan skal jeg rekke over alt :cry:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...